حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

طی حمله ددمنشانه اخیر رژیم جعلی صهیونیستی؛

شهید علی آقابابایی از اهالی تاکستان، در سوریه به شهادت رسید

شهید علی آقابابایی از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین، طی حمله ددمنشانه روز گذشته رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، به شهادت رسید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح توقیف خودرو‌های لوکس قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودرو در اولین مرحله از اجرای این طرح در هفته گذشته خبر داد.
تیم جنایی به محض حضور در خانه موردنظر جسد مرد حدودا ۶۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که دست و پاهایش با طناب بسته شده و هدف ۹ ضربه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که همسایه‌ها در ساختمان صدای درگیری شنیده‌اند و آثار سرقت در صحنه جرم نیز وجود دارد.
مرگ مشکوک وکیل رحیم سعیدی عضو کانون عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، سوء قصد نافرجام به وکیل حامد میرابوالقاسمی عضو کانون وکلای دادگستری مازندران به وسیله چاقو، سوء قصد به وکیل احسان روانگردی عضو کانون وکلای دادگستری بوشهر با سلاح سرد و ضرب و شتم وی. همه این ها مواردی است که در جریان انجام وظایف حرفه ای وکالت از سوی موکل یا طرف دعوا در جریان پرونده سال گذشته اتفاق افتاد و رسانه ای شد.
آژانس هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین‌لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۱ ریشتر بامداد امروز (سه شنبه) استان «ایواته» در شمال این کشور را لرزاند.
با توجه به شروع ماه مبارک رمضان خیرین استان که همواره در مناسبتهای مذهبی پیش قدم در آزادی زندانیان بوده اند امیدواریم بازهم به یاری این ستاد آمده تا با کمک آنان موفق به آزادنمودن تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد گردیم.
عسکر جلالیان، معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری گفت: براساس آمار رسمی و پژوهشی حدود ۵ میلیون ایرانی و براساس آمار غیررسمی بین ۸ تا ۱۰ میلیون ایرانی در خارج از کشور حضور دارند؛ ما همگی بر این باوریم که آن دسته از ایرانیان که احتمالا دارای مشکلات امنیتی هستند، زیر یک درصد و خیلی کم هستند و آن هم قابل حل است.
سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: یکی از سهل الوصول‌ترین راه‌های نقض حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی، لینک‌های آلوده ارسال شده از منابع ناشناس است که می‌توانند اطلاعات مختلف موجود بر روی گوشی تلفن همراه را به سرقت ببرند.
خانم دکتر بخشی پس از دو ترومای بزرگ (از دست دادن پدر و مادر ) و با یک سال تاخیر طرح خود را آغاز کردند. وزارت بهداشت کمکی به جابجایی محل طرح ایشان نکردند (ایشان در لیست سیاه وزارتخانه بودند).
سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی (24 اسفند) تا به امروز (5 فروردین) متاسفانه تعداد 417 نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.
معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ باشاره به وقوع ۱۱ تصادف فوتی در تهران از 25 اسفند تا روز گذشته گفت: متاسفانه بخش عمده ای از تصادفات فوتی رخ داده در شهر تهران از روزهای پایانی اسفندماه تا امروز به علت عدم توجه راننده به جلو و البته عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه مربوط می شود.