حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق مسلح و تحت تعقیب با کشف ۱۴ فقره سرقت مسحانه خبر داد.
رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر اینکه رسیدگی به پرونده ها نباید جنبه آماری داشته باشد؛ گفت:  بحث آمارگرایی در دیوان عالی کشور سم مهلک است، هدف، دغدغه و اولویت اصلی ما صدور آراء قوی و متقن با استدلالات محکم حقوقی است. این موضوعی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید فرموده اند و ما در مقابل آن مسئولیم.
فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس پیشگیری به عنوان لبه جلویی تماس فراجا با مردم در جلب رضایت و افزایش رضایتمندی مردم بسیار مهم بوده است، به همین منظور همواره بهترین‌ها برای کلانتری و پاسگاه‌ها انتخاب می‌شوند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: زلزله ۳.۳ ریشتری بامداد امروز(چهارشنبه، دوم اسفند) مرکز استان هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است.
بنا بر اعلام یک مقام آگاه قضایی، موضوع هک سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد و صرفا یک خبرسازی کور سراسیمه جهت تحت تاثیر قرار دادن خبر بازگشت اموال بابک زنجانی است.
معاون قضایی قوه قضاییه گفت: از زمان ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه ۱۱۰ هزار و ۵۴۱ محکوم از عفو و تخفیف مجازات استفاده کرده‌اند و ۶۳۲ نفر از آن‌ها محکوم به اعدام بوده‌اند که به آنان یک درجه تخفیف داده شده است.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ترفند پیامک جعلی سامانه همتا خبر داد و گفت: متهم با ارسال یک پیام کوتاه رجیستری آیفون های سری ۱۴ و ۱۵ از طریق لینک موجود در پیامک اقدام به سرقت از حساب بانکی شهروندان می کرد.
رییس پلیس راهور فراجا گفت: یک کمیته مشترک هم در مرکز و هم در سایر مراکز استان ها باید تشکیل شود برای اینکه به لحظه شرایط و وضعیت هایی که ایجاد می شود تصمیم گیری کنند.