رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

شهردار منطقه ۱۰ از بهره برداری از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهر تهران در نیمه نخست سال آینده خبر می دهد. همچنین حذف لاین کندرو بزرگراه شهید نواب صفوی و تعریض این معبر و تغییر در جانمایی ایستگاه‌های بی آرتی هم از دیگر کارهای در دست اقدام است.
عیدی و پرداخت مزایای پایان سالِ کارگران بحث داغ روزهای پایان سال است؛ کارگران بیمه‌ شده‌ تامین اجتماعی تنها مزیتی که بر کارمندان دولت دارند، همین مبلغ عیدی‌ست که تا حدودی بیشتر از مزایای پایان سالِ زیرمجموعه‌های دولت است.
فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری در بازدید از شهروند؛

افزایش خدمات رسانی اولویت مدیریت شهری

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اولویت شهرداری و مجموعه‌های ذیل آن را ارائه خدمات مطلوب و شایسته به همشهریان عنوان کرد.
در سایه ضعف نظارت مسئولان متولی در حوزه میوه و تره بار کردستان

شهر بدون کلانتر/ شب یلدا در کردستان گران تمام میشود

متأسفانه این‌روزها در سایه سوءمدیریت و ضعف نظارت مسئولان متولی در حوزه خوراکی‌ها از جمله میوه و تره بار شاهد افزایش قیمت‌های سرسام‌آور در بازار کردستان به ویژه سنندج هستیم.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۴ مربوط به آذر ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه قابل برداشت است.
یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی آذر ماه این ماه هم در تاریخ بیستم به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر ضرورت از میان‌برداشتن مشکلات مربوط به ازدواج جوانان، گفت: برخی روسای شعب برخلاف مصوبات قانونی اقدام به اخذ بیش از یک‌ ضامن از متقاضیان وام ازدواج می‌کنند که قابل چشم‌پوشی‌نیست.
اگر مجلس می خواهد کاری انجام دهد باید کار درســتی انجام دهد و شستا را ســاماندهی کند. چند مشــاور خبره داخلی و خارجی بگیرند. لذا با بکارگیری و کمک چند مشاور خبره تر شستا را احیا کنند. اگر شستا احیا شود، خیلی از مسائل حل می شود.