صنایع دستی

جدیدترین اخبار میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران را در سایت پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

دستاوردها و تولیدات زنان سرپرست خانوار و کارآفرینان نیازمند از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه در قالب نمایشگاه بهاره در سه نقطه پایتخت شامل شهرری، بوستان هنرمندان و بوستان بهاران به فروش می‌رسد.
هنرمند فعال حوزه منبت کاری چوب معتقد است: اگر جشنواره هایی مانند نمایشگاه صنایع دستی هرساله در یک استان برگزار شود و تمامی مردم به راحتی بتوانند از آثار هنرمندان ایران بهره ببرند بسیار عالی است.
وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۱۷ کشور در جشنواره صنایع دستی حاضر شدند، ۲۰۰ اثر برجسته صنایع دستی را ارایه کردند و هنگام اهدای جوایز هنرمندان خارجی با افتخار نسبت به اینکه از جمهوری اسلامی جایزه دریافت می‌کنند، روی سن آمدند.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساوه گفت: با پیشنهاد سازمان فرهنگی و هنری شهرداری ساوه در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون این پرونده پس از مستندنگاری کارشناسان میراث فرهنگی به صورت رسمی به جریان افتاد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبادان از نصب و راه‌اندازی سیستم امنیتی جدید در موزه این شهرستان خبر داد.
مدیر‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی‌ و گردشگری استان فارس خبر داد:

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی میراث فرهنگی ۱۳ دی ماه در شیراز برگزار می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی استان فارس گفت: به مناسبت آشنایی جهانیان با صنایع دستی و گردشگری سیزدهمین نمایشگاه پارس و چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی از 13 تا 16 دی ماه در شیراز برگزار می شود.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان زنجان گفت: یکی از برنامه‌های صنایع دستی استان این است که دیگر رشته‌های صنایع‌ دستی از قبیل مس، چاروق و زیورآلات سنتی نیز نشان جغرافیایی ملی را دریافت کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: ۱۸۶ قطعه ۵۰ متری در جوار شهرک صنفی شماره ۲ همدان با همکاری شرکت شهرک‌ها و انجمن صنایع‌ دستی استان با قیمت مناسب در اختیار هنرمندان همدانی قرار می‌گیرد.