کد مطلب: 221133

شنبه 1 آذر 1399 10:39

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان تاکید کرد:

تردد کارگران و کارمندان کردستانی تنها با ارائه کارت شناسایی

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمدابراهیم زارعی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با تایید این خبر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به آغاز محدویت های دو هفته ای در سراسر کشور به علت کرونا، هرگونه تردد شهروندان در سطح شهر با محدودیت شدید و اعمال قانون روبرو خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: بنابراین تردد در ساعات ممنوعه تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر برای کارگران و کارمندان دولت امکان پذیر می باشد در غیر اینصورت هرگونه تردد غیرمجاز شهروندان در این ساعات با جریمه 500 هزار تومانی انجام خواهد شد.

زارعی اظهار داشت: ممنوعیت تردد به داخل شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی و اعمال جریمه‌های ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی از ساعت ۲۴ دیشب در استان کردستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از تردد خودروهای غیربومی از ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممانعت می‌کنند، بیان کرد: فعالیت کارکنان دستگاه‌های خدماتی با ۷۰ درصد در شهرهای وضعیت نارنجی شامل سقز، بانه، سروآباد، بیجار و دیواندره و سایر ادارات با ۵۰ درصد نیرو و بقیه به صورت دورکاری است.

آیین مهر ـ استان کردستان