کد مطلب: 208152

شنبه 26 مهر 1399 12:17

فرماندار یزد خبر داد؛

پلمپ ۸۴ واحد متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در یزد

یزد_پُرسون؛ سید محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار ما از پلمپ واحد های صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی خبر داد و گفت:بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا استان و شهرستان یزد و به جهت جلوگیری از شیوع این ویروس مقرر گردید بازرسان مرکز بهداشت شهرستان یزد طی بازدید های میدانی واحد های صنفی متخلف درسطح شهر یزد را شناسایی و پس از صورتجلسه و با هماهنگی به دستگاه قضا معرفی نمایند.

فرماندار شهرستان یزد اضافه کرد: از این رو بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان در راستای اجرایی کردن مصوبات با حضور در چند واحد صنفی ضمن بازدید میدانی ۸۴ واحد متخلف شامل دفتر پیشخوان،داروخانه،پمپ بنزین واماکن عمومی صنفی وتجاری را به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شناسایی و پلمپ کردند.

رصد قریب به 900 واحد صنفی یزد توسط بازرسان ستاد کرونا
رستگاری ابراز داشت: بیش ازشصت وپنج تیم بازرسی در شهرستان فعال بوده و تاکنون از بیش از881 واحد صنفی ،مجتمع تجاری ،فروشگاه زنجیره ای، ادارات،داروخانه،کلینیک،نانوایی،پمب بنزین ومطب پزشکان بازدید به عمل آمده است.


فرماندار یزد در ادامه از پلمب خانه های مسافرغیرمجاز وکمپ های کویر نوردی در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: باتوجه به شرایط نامناسب واوضاع وخیم کرونا در استان وشهرستان از شهروندان در خواست داریم حدالامکان در منازل خود بمانند.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به شرایط نامناسب اقتصادی وبدلیل شرایط اضطراری لزوم حفظ سلامت شهروندان و همچنین پیشگری از انتقال کرونا و تشدید محدودیت ها در روزهای آتی، با هماهنگی اتاق اصناف،مرکزبهداشت ،نیروی انتظامی ،فرمانداری و سایردستگاه های یزد، تداوم حضور گشت های پروتکل های بهداشتی جهت بازرسی و شدت عمل برای افزایش سطح رعایت پروتکل ها درسطح اماکن ومعابرعمومی همچنان ادامه خواهد داشت.


رستگاری تاکید کرد: از همه شهروندان، بازاریان و متصدیان دولتی خواهشمندیم از ماسک و مواد ضدعفونی در اماکن عمومی استفاده کنند.

حیران_استان یزد