رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

رفع مشکلات از بوم فرآوری محصولات کشاورزی در دستورکار قرار گرفت

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان از قرار گرفتن حل مشکلات واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی در دستور کار برای استفاده از ظرفیت‌های استان در حوزه کشاورزی، خبر داد.
تصویر رفع مشکلات از بوم فرآوری محصولات کشاورزی در دستورکار قرار گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، جواد تاراسی با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه کشاورزی ظرفیت‌ها بسیار خوبی دارد که می‌تواند برای استان ارزآوری ایجاد کند، اظهار کرد: استان زنجان در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی یکی از استان‌های پیشرو و موفق کشور است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد محصولات کشاورزی تولیدی استان در داخل فرآوری می‌شود، تصریح کرد: این نشان می‌دهد استان زنجان در حوزه صنایع تبدیلی ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان ابراز کرد: در حوزه کشاورزی واحدهای بسته‌بندی و صنایع تبدیلی زیادی فعالیت می‌کنند که در اشتغال استان بسیار تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: تا به امروز سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در راستای صنایع‌ تبدیلی و بسته‌بندی ۱۸۰ پروانه بهره‌برداری صادر کرده است.

تاراسی با بیان اینکه امسال در راستای شعار سال حمایت از واحدهای فرآوری در حوزه کشاورزی در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: امسال چندین واحد فرآوری از جمله سردخانه و واحد بسته بندی در حوزه کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تعطیل شده در حوزه جهادکشاورزی امسال شناسایی می‌شوند خاطرنشان کرد: امسال برگرداندن واحدهای راکد حوزه کشاورزی به چرخه تولید به‌جد پیگیری می‌شود.

منبع: موج رسا

286098