همسنگران شهید فخری زاده لحظه ای از فکر و عمل انقلابی غافل نمی شوند

بسیج اساتید دانشگاه افسری امام حسین(ع) در بیانیه ای اعلام کرد: همسنگران شهید فخری زاده لحظه ای از فکر و عمل انقلابی غافل نمی شوند.

به گزارش سایت خبری پرسون، بسیج اساتید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با صدور بیانیه ای شهادت دکتر فخری زاده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

((ولا تحسبن الّذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون))
شهادت عزت ابدیست...

شهادت مظلومانه دانشمند مجاهد دکتر محسن فخری زاده را به ساحت مقدس عالم امکان، حضرت ولی عصر (عجل الله)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (دامت برکاته)، ملت شهید پرور و به ویژه خانواده آن استاد وارسته فرزانه و انقلابی تبریک وتسلیت عرض می نماییم.


شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار و آن ثمره خبیثش رژیم جعلی صهیونیستی و ایادی دست نشانده اش در داخل و خارج کشور بدانند که شهادت فخر ملت ماست. آنها با این حرکات جاهلانه و مذبوحانه نمی توانند اراده الهی و عزم راسخ امت اسلامی را درادامه راه آن شهید بزرگوار مسدود، یا محدود نمایند.


هرچند فقدان آن عزیز به خون آغشته و سربلند برای ماسنگین است و آتش سوزانی را بر جسم و جان ما افکنده است. لیکن دشمن قداره بند بداند؛ عاشقان سرور و سالار شهیدان، منتظران و همسنگران عاشورایی آن شهید بزرگوار، با تجهیز خود به سلاح علم و ایمان، مصمم تر از هر زمان دیگر درپیمودن راه آن عزیز سفرکرده و سایر سلاله های به خون آغشته هم قسم شده و با اطاعت و پیروی از ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) لحظه ای از فکر و عمل انقلابی وجهادی غافل نخواهند شد.


آری انتقام سخت در راه است و شیطان را ازگرفتار شدن به آن چاره ای نیست...

((وسیعلم الّذین ظلمو ایّ منقلب ینقلبون)

منبع:تسنیم

222355