صدرالحسینی در گفت و گو با پرسون؛

حذف فیزیکی دانشمندان تصمیمی از سر ناچاری دشمنان ایران است

یک کارشناس غرب آسیا گفت: نظام سلطه به این اعتقاد رسیده که درمقابل ملت ایران به جز حذف فیزیکی هیچ اقدام دیگری نمی تواند انجام دهد.

سیدرضا صدرالحسینی کارشناس غرب آسیا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پرسون در خصوص تحلیل ترور دانشمندان هسته ای و جایگاه این نوع ترورهای کوردلانه در سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسراییل اظهار داشت: از موضوعات اساسی که به اثبات رسیده می توان به نقش بدخیمانه سرویس های اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکایی ها و همکاری بخشی از کشورهای مرتجع عربی درخصوص مسئله ترور دانشمندان هسته‌ای اشاره کرد.

صدرالحسینی بیان کرد: نظام سلطه به این اعتقاد رسیده که درمقابل ملت ایران به جز حذف فیزیکی هیچ اقدام دیگری نمی تواند انجام دهد. واقعیت امر این است که درطول ۴۲سال گذشته هر اقدامی که تصور می شد میتواند در مقابل ملت ایران همانند سد باشد، شکست خورد. دشمنان کشور یک جنگ طولانی ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند و ملت ایران با سرفرازی و پیروزی از آن خارج شد. دشمنان در ادامه ظلم های خود تحریم های بسیار ظالمانه را در طول سال های گذشته به ویژه در سال های اخیر بر ملت ایران تحمیل کردند.

وی ادامه داد: دراین سالها ملت ایران از راه خودش کمترین انحرافی پیدا نکرد. بنابراین به نظر میاد سرویس های اطلاعاتی به این نتیجه رسیدند که تنها راه توقف این ملت ازبین بردن فیزیکی دانشمندان آنها است. بدلیل اینکه می دانند که میزان رشد و سرعت علمی درجمهوری اسلامی ایران یازده برابر نقاط مختلف دنیاست و برای کاهش این سرعت برای کشور چالش ایجاد می کنند.بهترین راه ایجاد چالش برای دشمن شناسایی افراد موثر در این حوزه و ترور فیزیکی آنها است.


بیشتربخوانید؛

ترور دانشمندان، ذره ای از اهداف بلند انقلاب انحراف ایجاد نمی کند

ترکیه ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد


این کارشناس غرب آسیا در ادامه ضمن اشاره به ترورهای مکرر دانشمندان هسته ای جهان از سمت آمریکا و اسراییل و سابقه طولانی آنها در این زمینه، بیان کرد: مجموعه نظام سلطه به رهبری آمریکا تصور می کند علم و پیشرفت علم در حوزه های مختلف به خصوص علوم جدید و هایتکت به گونه ای است که فقط در انحصار آنها می باشد و این انحصار را اگر کشورهای دیگر بخواهند، هیچ راهی وجود ندارد مگر اینکه صاحبان این علم و عالمان این علم و دانشمندان این حوزه را درحقیقت به گونه ای حذف فیزیکی کنند.

صدرالحسینی ادامه داد: خودخواهی و بزرگ پنداشتن نظام سلطه درحوزه علمی سبب اقدام جنایت کارانه آنها می شود و به این دلیل اگر رقیبی در حوزه های علمی و پژوهشی پیدا شود آن اندیشمند و دانشمند را به صورتی تطمیع یا تهدید می کنند یا به شکلی برای او مهاجرتی فراهم می کنند که از کشور خود به کشورهای آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی منتقل شوند و از علم او بهره ببرند و یا اگر هیچ راهی وجود نداشت او را از سرراه با ترور فیزیکی از بین می برند تا احساس کنند دیگه رقیبی دراین رابطه برای آنها وجود ندارد .

گفت و گو از نسترن نعمتی

222129