در شهرستان کوار اتفاق افتاد؛

شهادت دو مأمور یگان امداد و دستگیری ضارب در محل ارتکاب جرم

فرمانده انتظامی استان فارس از شهادت دو نفر از ماموران یگان امداد شهرستان کوار و دستگیری ضارب بلافاصله در محل ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش پرسون از فارس، به نقل از روابط عمومی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی استان فارس از شهادت دو نفر از ماموران یگان امداد شهرستان کوار و دستگیری ضارب در محل ارتکاب جرم خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی در این باره اظهار داشت: ساعت ۱۱:۳۰ امروز ۸ آذر ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در مسکن مهر شهرستان کوار، بلافاصله ماموران یگان امداد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس سریعاً به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات اولیه مدعی شدند که نوجوانی ۱۷ ساله به دلیل مشکلات شخصی با خانواده خود درگیر شده است.

سردار حبیبی عنوان داشت: هنگامی که ماموران قصد ورود به منزل و دستگیری وی را داشتند، ناگهان نوجوان ۱۷ ساله با اسلحه شکاری که متعلق به پدرش بوده است، به سمت ماموران تیراندازی و منجر به شهادت رسیدن سروان بهرام مکرمی و استوار دوم پوریا قاسمی شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بلافاصله با عکس العمل به موقع نیروهای کمکی، فرد ضارب از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد، تصریح کرد: متهم برای مداوا راهی بیمارستان شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی و ایجاد امنیت، آماده جانفشانی برای ملت و کشور عزیزمان هستند گفت: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

222021