مدیرکل هواشناسی استان البرز:

البرزی ها در روزهای آینده، شاهد سامانه پربارش هستند

آرش بهاروند احمدی اعلام کرد که سامانه پربارش از عصر امروز شنبه در استان فعال می شود که با رگبار باران ، برف سنگین و آذرخش همراه است.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، آرش بهاروند احمدی با بیان اینکه سامانه پربارشسامانه پربارش همراه با رگبار باران ، برف سنگین و آذرخش از عصر امروز شنبه در استان فعال می شود، افزود: این جبهه گرم جنوبی در مناطق کوهپایه ای و دشت های استان، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و یخبندان را در پی دارد.

وی تصریح کرد: آسمان فردا یکشنبه البرز مه آلود، رگبار شدید باران و بعضی ساعات بارش برف ، رعد و برق ، تگرگ و در ارتفاعات کولاک برف پیش بینی شده است و روز دوشنبه بارش ها به صورت باران در البرز تا عصر ادامه می یابد و شب هنگام از میزان ابرها کاسته می شود.

این مسئول ادامه داد: دمای هوای امروز شنبه البرز بین چهار تا ۹ درجه بالای صفر ، روز یکشنبه بین چهار تا هشت درجه بالای صفر، دوشنبه بین صفر تا پنج درجه بالای صفر و روز سه شنبه بین یک تا ۶ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز در پایان با توجه به پیش بینی بارش باران و برف طی امشب و ۲ روز آینده در استان، از مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی درخواست کرد اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث احتمالی به عمل آورند.

222007