جانشین ناحیه بسیج مرکزی یزد:

بسیج مبدل تهدیدات به فرصت هاست

جانشین ناحیه بسیج مرکزی یزد گفت: در طول سالهای  پس از انقلاب بسیج به نهادی مبدل تهدیدات به فرصت ها تبدیل شده و در شرایط فعلی توانسته در این زمینه بدرخشد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، جانشین ناحیه بسیج مرکزی یزد عصر امروز در همایش کمک های مومنانه حوزه بسیج شهدای شهرداری یزد با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) جهت تشکیل بسیج گفت: اعتفاد ایشان این بود که بسیج ادامه دهنده مسیری است که در زمان صدر اسلام، حضرت رسول (ص) پایه گذاری کردند و شجره طیبه بسیج را نشات گرفته از اسلام ناب می دانستند.

سرهنگ جواد دشت آبادی با بیان اینکه هر چند اثرات و برکات بسیج در زمان جنگ در زمینه نظامی تبلور بیشتری یافت اظهار داشت: بعد از دوران جنگ و در طول سالهای پس از انقلاب بسیج به نهادی مبدل تهدیدات به فرصت ها تبدیل شده و در شرایط فعلی توانسته در این زمینه بدرخشد.

وی تاکید کرد: شرایط فعلی کشور شرایطی سخت تر از زمان جنگ است چرا که در زمان جنگ رزمنده ای که در خط مقابله با جبهه کفر حضور داشت ، خانوداده اش در پشت سنگر امنیت و اسایش داشتند، امام متاسفانه در ایام همه گیری کرونا کادر درمان در خط مقدم بوده اما آسایش و امنیت توسط این ویروس از همه صلب شده است.

اهدای بسته های معیشتی به کارکنان آرامستان های یزد

سروان میثم محجوب نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در هفته بسیج اذعان داشت : گروه هدف بسته های معیشتی، کارکنان زحمتکش سازمان ارامستان ها هستند که در این ایام بصورت دلاورانه و جهادی مشغول فعالیت بوده اند.

فرمانده حوزه بسیج شهدای شهرداری یزد در ادامه خاطر نشان کرد: اهدا بسته های معیشتی با حمایت شهرداری و سپاه در مراحل بعدی نیزادامه خواهد یافت

لازم به ذکر است در این همایش، عزیزی شهردار، ابوترابی عضو شورای شهر، سرهنگ دشت آبادی جانشین ناحیه مقاومت مرکزی و محجوب فرمانده حوزه مقاومت شهدای شهرداری یزد و تنی چند از فرمانده های پایگاه های این نهاد حضور داشتند .

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

221922