همبازی شدن «نیل پاتریک هریس» با «نیکولاس کِیج» در فیلمی کمدی اکشن

«نیل پاتریک هریس» برای بازی در کمدی اکشن «وزن غیرقابل تحمل استعدادی عظیم» با «نیکولاس کیج» هم بازی می شود.

به گزارش پرسون، «نیِل پاتریک هریس» به همراه «پدرو پاسکال»، «تیفانی هدیش» و «شارون هورگان» به کمدی اکشن «وزن غیرقابل تحمل استعدادی عظیم» پیوست.

«نیل پاتریک هریس» برای بازی در این کمدی اکشن با «نیکولاس کیج» همبازی می شود.

هریس در این فیلم به عنوان مسول استعدادیابی «نیکولاس کِیج» بازی می کند. کیج به دنبال رسیدن به تصویری افسانه ای از خود است که تحقق نمی یابد و با ورشکستگی مالی مواجه می شود و منجر به پذیرفتن پیشنهاد ۱ میلیون دلاری برای حضور در تولد فوق العاده طرفدار پاسکال می شود.

وقتی اوضاع به شدت خطرناک می شود، کیج مجبور می شود که طبق همان افسانه ساختگی خودش زندگی کند و برای نجات خود و عزیزانش نمادین ترین و محبوب ترین شخصیت های روی صحنه خود را بازی می کند.

هورگان به عنوان همسر سابق کیج در فیلم «وزن غیرقابل تحمل استعدادی عظیم» انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

ادامه فیلمبرداری «یقه سفیدها» با بازی مهدی هاشمی و مهدی کوشکی​

اولین تصاویر از گریم بازیگران سریال «شهیدان باکری»

«تیفانی هدیش» نقش یک مأمور دولت غیرعادی سرکش را ایفا می کند که در نبردی طولانی مدت علیه یکی از بزرگترین سازمانهای جنایتکارانه در اروپا به سر می برد و کیج را وادار می کند تا در آخرین تلاش برای ساقط کردن آن سازمان، مخفی بماند.

این فیلم به کارگردانی «تام گورمیکان» و با فیلمنامه ای نوشته خود گورمیکان و «کِوین اِتِن» در مرحله تولید به سر می برد.

«کوین تورن»، «کریستین بور» و «مایک نیلون» تهیه کنندگان این برنامه هستند.

این پروژه در «لاینز گِیت»Lionsgate توسط جیمز مایرز و بردی فوجیکاوا نظارت می شود. رابرت ملنیک از شرکت Lionsgate به نمایندگی از استودیو مسول هماهنگی قراردادها است.

استودیو «Lionsgate» فیلم سینمایی «وزن غیرقابل تحمل استعدادی عظیم» را برای اکران در ۱۹ مارسدر نظر گرفته است.

«نیل پاتریک هریس» در پروژه بعدی اش در فیلم چهارم «ماتریکس» در کنار «کیانو ریوز» و مجموعه محدود «It's a Sin»(این گناه است) برای کانال ۴ و «HBO Max»(اچ بی اُ مکس) ظاهر می شود. هریس، برنده پنج جایزه امی، اخیراً در نقش «کنت اولاف» در «یک سری اتفاقات ناگوار» محصول نتفلیکس بازی کرده است.

221808

مطالب مرتبط