وعده حذف عوارضی تهران- ساوه ده ساله شد

وعده حذف عوارضی تهران ساوه هر دوره به یکی از شعار های انتخاباتی کاندیدها تبدیل می‌شود، اما تا کنون هیچ یک نتوانسته اند در ادوار مختلف، گره ای از مشکلات مردم باز کنند، نه تنها عوارض آزاد راهی حذف نشده است بلکه مردم رباط کریم و بهارستان برای طی مسافت 20 کیلومتری شاهد ارسال پیامکهای جریمه 40 هزارتومانی هستند.

به گزارش پرسون از تهران، 10 سال از وعده حذف عوارضی آزادراه تهران _ ساوه توسط مسئولین از جمله نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس می گذرد اما، نه تنها عوارضی تهران حذف نشده بلکه مردم رباط کریم و بهارستان برای طی مسافت فقط 20 کیلومتری شاهد ارسال پیامکهای جریمه به مبلغ های بالای 40 هزارتومان برای خود می باشند.

قشر عظیمی از مردم گرفتار در مصائب معیشتی، با پیامک جریمه ۴۰-۵۰ هزار تومانی توسط پلیس راهور مواجه می باشند به نحوی که برای مختصر عوارض پرداخت نشده عوارض آزادراه تهران-ساوه، مردم با جرائم میلیونی مواجهند.

همچنین شنیده ها حکایت از آن دارد که اعتراضات مردم و مراجعه به اجرائیات پلیس راهور جهت رفع مشکل نیز نتیجه نداشته و پلیس از ثبت اعتراض به این نوع جرائم خودداری و تلویحا بر واریز آن به صندوق دولت تاکید کرده است.

به هر روی، باتوجه به وضعیت بد معیشتی مردم در دوران تحریمهای ظالمانه بیگانگان و نیز محدودیتهای ایجاد شده در پی همه گیری ویروس منحوس کرونا، حداقل انتظارمردم محروم این است که اگر کمکی به آنان نمی شود باری به دوش آنان گذاشته نشود.

اکثریت مردم منطقه افرادی هستند که با یک خودروی در پی کسب لقمه نانی حلال برای خانواده خود هستند و حل شدن این مشکل، حداقل انتظار آنان از مسئولین به ویژه حجت الاسلام نوروزی نماینده مجلس است.

مهدیزاده _ استان تهران

221670