فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد:

اجری 1500 برنامه ویژه هفته بسیج استان کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 1500 برنامه ویژه هفته بسیج در استان کردستان در دست اجرا داریم که بیشتر این برنامه در فضای مجازی برگزار می گردد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار سیدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و نعمت الهی برای خدمت به ملت است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بسیج را باید یک فرهنگ جهادی و اعتقادی عظیم دانست که در عرصه های مختلف همواره حضوری جهادی دارد و نمونه بارز آن حضور در دوران دفاع مقدس می باشد.

این فرمانده نظامی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در کشور، افزود: زمانی که با دید کامل به مقوله بسیج نگاه می کنیم به بصیرت و دوراندیشی امام راحل پی می بریم.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در استان کردستان یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت داردیم که حدود ۴۵۷ هزار از این جمعیت عضو بسیج می باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به برنامه های هفته بسیج در این استان اشاره کرد و گفت: امسال به خاطر وضعیت کرونا، بیشتر برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد و برنامه‌ای با اجتماع بزرگ بسیجیان نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: 1500 برنامه ویژه هفته بسیج در دست اجرا داریم که بیشتر این برنامه در فضای مجازی برگزار می گردد.

سردار حسینی بیان داشت: این برنامه ها از فردا جمعه ۳۰ آبان تا پنج شنبه ۶ آذر در استان کردستان برگزار می شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اجرای 1300 طرح محرومیت زدایی توسط بسیج در سطح استان در طول سال اخیر، بیان داشت: همچنین در این مدت 500 واحد مسکونی برای محرومان استان و نیز 5000 جهیزیه برای نوعروسان کردستانی توسط بسیج مهیا شده است.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود گفت: از دیگر برنامه های بسیج می توان به اجرای طرح کرامت در حواشی شهرها، احداث ۲۴۰ نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی و اجرای طرح‌های شهید همدانی و شهید سلیمانی در حوزه محرومیت زدایی و سلامت جامعه اشاره کرد.

این فرمانده نظامی ادامه داد: همچنین عملیات طرح 2 هزار هکتاری برای محرومان در قالب طرح توسعه باغات در هفته بسیج شروع می گردد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: همچنین در هفته بسیج بیش از 6 هزار بسته معیشتی و نیز 100 فقره جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود.

غلامرضا آیین مهر_استان کردستان

221058