فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

توزیع 60 هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان از ابتدای شیوع کرونا

سردار پورشمسی از تهیه و توزیع 60 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند از ابتدای شیوع کرونا تاکنون توسط بسیجیان در یزد خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته بسیج در محل بوستان ولایت یزد برگزار شد با تبریک این هفته به همه آحاد ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار یزد گفت: ما معتقدیم تمامی افراد جامعه به جز معاندین بسیجی هستند چرا که دل در گرو نظام و میهن اسلامی داشته وبرای اعتلای پرچم مقدس کشورمان تلاش می کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به شعار محوری هفته بسیج «بسیج، پیشرو خدمت، امید آفرین» گفت: در آستانه فرا رسیدن این هفته اولین برنامه ما صبح امروز کلید خورد که دیدار اعضای هیئت رئیسه سپاه الغدیر استان با آیت الله ناصری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد بود و دومین برنامه، هم حضور بنده در جمع شما اهالی رسانه که سربازان خط مقدم در جبهه جنگ نرم هستید.

تشریح عنوان برنامه هفته بسیج در استان یزد

پورشمسی در ادامه به تشریح 40 عنوان برنامه هفته بسیج در استان یزد پرداخت و اظهار داشت: در اولین روز این هفته که از صبح فردا سی ام آبان ماه به عنوان «بسیج،معنویت و سلامت» نام گذاری شده، مراسم رونمایی و آغاز «تلاوت 4 هزار ختم قرآن کریم» و « 4هزار چله زیارت عاشورا» به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی 4 هزار شهید استان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار می شود.

وی ادامه داد: در روز دوم با عنوان «بسیج، فرزند مسجد، خادم مردم» شاهد برگزاری آئین بزرگداشت شهدا و تقدیر از مدافعان سلامت همچنین آغاز طرح اعزام گروه های پزشکی، طرح ویزیت رایگان و اهدای خون در حسینیه تارالله خواهیم بود.

فرمانده سپاه استان؛ برگزاری «جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری» و «مجمع بسیج استان» به صورت ویدئو کنفرانس در سومین روز هفته بسیج با عنوان «بسیج مطالبه گر و عدالت خواه»، آغاز رویداد 4 هزار تولیدات فرهنگی- هنری با محوریت دومین کنگره 4000شهید استان در چهارمین روز با عنوان «بسیج سبک زندگی اسلامی و ایرانی»، افتتاح خانه سرود بسیج و اجرای همزمان گروه های سرود پاتوقی در محلات استان با عنوان «بسیج ولایی، انقلابی و تمدن ساز»در روز پنجم، نمایش اقتدار120 هزار بسیجی و تجدید بیعت با ولایت به همراه پخش مستقیم سخنرانی رهبرمعظم انقلاب به صورت مجازی در ششمین روز با عنوان «بسیج نیروی مقاومت ملت ایران» و اجرای مرحله سوم نهضت کمک خالصانه و مومنانه همچنین آئین غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا در روز پایانی با عنوان «بسیج کمک مومنانه و ایثارگری» را اهم برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته دانست.

اجرای طرح ستاد محله محور امدادگران سلامت بسیج در 820 مسجد استان یزد

پورشمسی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای موفق طرح ستاد محله محور امدادگران سلامت بسیج در 820 مسجد استان یزد اشاره کرد و ابراز داشت: در این طرح بسیجیان برای کنترل ویروس کرونا در محلات به افراد مبتلا که در فرنطینه خانگی هستند کمک رسانی خواهند کرد.

توزیع 60 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند از ابتدای شیوع کرونا در یزد

فرمانده ارشد استان یزد درپایان از تهیه و توزیع 60 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند از ابتدای شیوع کرونا تاکنون توسط بسیجیان در یزد خبر داد و گفت: در این هفته نیز توزیع 3 هزار بسته معیشتی، 40 تن برنج و 72 جهیزیه ایرانی اسلامی در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

221051

مطالب مرتبط