رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد:

آغاز محدودیت‌های ترافیکی مقابله با کرونا در ایلام از اول آذر ماه

رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا در سطح استان ایلام خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به تقسیم بندی شهر‌ها به وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوعیت‌های ترددی به مرحله اجرا در می‌آید.

همتی زاده بیان کرد: بر این اساس از اول آذرماه، ورود خودرو‌های با پلاک شخصی غیر بومی به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تردد به شهر‌های زرد به صورت عادی بوده و تردد وسایل نقلیه شهر‌های زرد به شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد: ثبت تخلفات مربوط به تخطی از محدودیت‌های اعمالی به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های مخصوص کنترل تخلفات انجام می‌شود و رانندگان وسایل نقلیه شخصی بایستی از هرگونه تردد غیر ضروری اجتناب نمایند.

وی در خصوص زمان اجرای محدودیت‌ها مطرح کرد: از روز شنبه اول آذر کلیه اقدامات گفته شده به مرحله اجرا در خواهد آمد و ورودی شهر‌ها کنترل شده و از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به شهر‌های نارنجی و قرمز ممانعت به عمل خواهد آمد.

همتی زاده اظهار کرد: کلیه تدابیر و محدودیت‌های وضع شده در راستای حفظ سلامت جامعه بوده و همه بایستی خود را تابع دستورات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بدانیم و به وظیفه قانونی ، اخلاقی شرعی و اجتماعی خود در راستای صیانت از جان خود و دیگران در برابر این ویروس عمل نماییم تا در آینده شاهد کنترل گسترش این بیماری در جامعه باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

220938