اجرای بیش از هزار برنامه توسط بسیجیان خراسان شمالی

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی از برگزاری بیش از هزار عنوان برنامه توسط بسیجیان طی هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم در دستور کار است.

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی، جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی صبح امروز در نشست خبری که در بسیج اقشار بجنورد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، اظهار کرد: تمام برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود و تجمع نخواهیم داشت و از طریق فضای مجازی برنامه‌ها را بیان می‌کنیم.

اسماعیل فرخی از اجرای بیش از هزار عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: ۱۱۵ برنامه محوری خواهد بود.

وی افزود: فردا تمرین تاکتیکی گردان‌های امنیتی امام علی در سطح استان به منظور ایجاد امنیت پایدار برای مردم اجرا خواهد شد.

فرخی تجدید میثاق با امام راحل و رهبر انقلاب را دیگر برنامه بسیجیان استان عنوان کرد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی و تیم جامعه پزشکی به مناطق محروم حاشیه شهر و روستا برای ویزیت رایگان مردم در دستور کار است.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی برپایی ایستگاه سلامت محور جهت توزیع رایگان بسته‌های بهداشتی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانست و تصریح کرد: سال جاری رزمایش اقتدار بسیج که هر سال در ۵ آذر برگزار می‌شد، به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

وی ارائه مشاوره روانشناسی و خانواده به مردم و پویش هر بسیجی یک خدمت را از جمله دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

فرخی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد بسیج در مقابله با کرونا پرداخت و بیان کرد: توزیع ۱۰۷ هزار بسته معیشتی با همکاری خیرین و مردم به قیمت ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، تهیه و توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در هفته بسیج، توزیع ۲ میلیون ماسک ۱۰ هزار دستکش بین نیازمندان و ۱۰۳ هزار لیتر مواد ضد عفونی از جمله اقدامات بسیج طی ۸ ماه گذشته بوده است.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در انتها از اعزام هزار و ۵۰۰ گروه جهادی برای خدمت به مردم خبر داد و گفت: ۳۴۵ کارگاه تولید ماسک طی این مدت فعال بوده است.

منبع: مهر

220928