سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

180 بیمار کرونایی شناسایی شده جدید در منزل تحت درمان هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت:  در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۰۵ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۱۸۰ بیمار در منزل دوره ی درمان را طی می کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۰۵ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

سلمانی ادامه داد: از این تعداد ۱۲۵ نفر در بیمارستان های استان بستری شدند و ۱۸۰ بیمار در منزل دوره ی درمان را طی می کنند.

وی با اشاره به بستری ۱۲۵ بیمار افزود: ۸ بیمار از شهرستان ابرکوه، ۴ بیمار از شهرستان اردکان، ۷ بیمار از شهرستان بافق، ۱ بیمار از شهرستان تفت، ۳ بیمار از شهرستان خاتم، ۲۲ بیمار از شهرستان مهریز، ۱۲ بیمار از شهرستان میبد و ۶۸ بیمار از شهرستان یزد بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطر نشان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۱۵ تن از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

سلمانی با اشاره به فوت تعدادی از هم استانی ها به دلیل ابتلا به کرونا، با خانواده های قربانیان ابراز همدردی کرد و برای جانباختگان از درگاه احدیت مغفرت و آمرزش خواستار شد.
انتهای پیام/

220773

مطالب مرتبط