تبعات شکست ترامپ برای اعضای خانواده‌اش

جشن‌های پیروزی جو بایدن در شهر نیویورک یک مساله را کاملا روشن کرده و آن این است که مردم نیویورک دیگر از ترامپ و اعضای خانواده‌اش استقبال نخواهند کرد و او دیگر پایگاهی در این شهر نخواهد داشت.

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از سی‌ان‌ان، شاید برای دونالد ترامپ که محل سکونتش را طی سال گذشته به فلوریدا منتقل کرده، شکست در انتخابات و تبعات بعدی اش در نیویورک، چندان مهم نباشد ولی برای ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر یک چالش بزرگ و مهم خواهد بود چرا که آنها باید پس از خارج شدن از کاخ سفید به نیویورک بازگردند.

سی‌ان‌ان افزود: در حالی که زندگی سیاسی آنها در واشنگتن رو به اتمام است، سئوال اساسی که مطرح می شود این است که زندگی آینده آنها در نیویورک دستخوش چه تحولاتی خواهد شد.

بخشی از اتفاقات ناگوار و تلخی که ایوانکا ترامپ و شوهرش جارد کوشنر در نیویورک منتظر آن خواهند بود، ماه گذشته در تابلوهای تبلیغاتی در سطح این شهر از سوی یک گروه مخالف ترامپ نمایان شد. در تصاویری که بر روی این بیلبوردها در میدان تایمز نیویورک نقش بسته بود، چهره های خندان ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر به همراه آمار تلفات ویروس کرونا به نمایش گذاشته شده بود.

البته یک منبع آگاه و مطلع گفته است که دختر و داماد ترامپ احتمالا قصد دارند بخش بیشتری از وقت خود را پس از خروج از کاخ سفید در نیوجرسی سپری کنند.

2 منبع آگاه دیگر نیز فاش کردند که ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر می خواهند در نهایت در فلوریدا زندگی کنند. خود ترامپ نیز طی ماه های اخیر 5 بار به فلوریدا سفر کرده و برنامه های متعدد انتخاباتی را در این ایالت برگزار کرده است.

220615