عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

جنگ اسرائیل با ایران ادعایی طنزگونه است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادعای جنگ با ایران از طرف برخی از مقامات رژیم صهیونیستی را فکاهی و طنز خواند و گفت: نظام استکبار به این ادراک رسیده که جمهوری اسلامی در تامین امنیتش با هیچ کسی شوخی ندارد.

به گزارش سایت خبری پرسون، ابراهیم رضایی در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مقامات رژیم صهیونیستی درباره احتمال حمله به ایران، گفت: ادعای جنگ از طرف سران رژیم صهیونیستی فکاهی و طنز است چون این رژیم در چند سال گذشته حتی در تقابل با برخی گروه‌های کوچک مقاومت توان ایستادگی نداشته و با یک حرکت و بیان سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان نظمش از هم فرو می پاشد.

وی افزود: از سوی دیگر نظام استکبار به این ادراک رسیده که جمهوری اسلامی در تامین امنیتش با هیچ کسی شوخی ندارد. اربابان صهیونیست ها در قضیه عین الاسد، گلوبال هاوک و نفتکش انگلیسی نتوانستند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند زیرا توان پاسخگویی ما را می‌دانند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین درباره تاثیر افزایش قیمت دلار همزمان با صحبت های یکی از وزرای رژیم صهیونیستی اظهار کرد: مشکلات فعلی اقتصادی بیشتر از اینکه حاصل کنش های بین المللی باشد متاثر از ضعف و ناکارآمدی برخی دولتمردان و سیستم غیر شفاف اقتصاد داخلی است که تغییر مثبت در آن از طریق تغییر رویکرد مسئولین و اصلاح سیستم اقتصادی میسر می شود لذا افزایش و کاهش قیمت دلار در چند روز گذشته تنها حاصل بازی های برخی مسئولان و شرطی کردن جامعه نسبت به پدیده های سیاسی است. وقتی اقتصاد را به تحولات سیاسی بین المللی پیوند بزنید با یک حرکت کوچک در گوشه دیگر دنیا نظم اقتصادی شما هم به هم می خورد.

رضایی در پایان تاکید کرد: از دولتمردان می خواهیم اولاً از شرطی شدن اقتصاد و گره زدن آن به تحولات دیگر کشورها خودداری کنند و در ثانی تمام همت شان را در استفاده از توانمندی ها و داشته های داخلی قرار دهند، قطعا راه پیشرفت ما درون زا و برون نگر بوده نه اینکه به آمدن و رفتن این و آن امید ببندیم.

منبع:ایسنا

210361