انصراف ۱۹۱ زوج خراسان شمالی از جدایی در معاونت اجتماعی دادگستری

معاون اجتماعی دادگستری خراسان شمالی گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری هزار و ۲۶۵ موضوع خانوادگی به مراکز معاونت اجتماعی استان ارجاع داده شده است که ۱۹۱ مورد آن منجر به سازش شد.

به گزارش پرسون، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دادگاه عمومی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی در سال ۹۸ جزو ۸ استان برتر کشور قرار گرفت.

صادق اسپیدکار با اشاره به اجرای ۴۰ برنامه ابلاغی قوه قضائیه در استان، گفت: در این راستا ۸ تفاهم نامه با مراکز مختلف به امضا رسیده است.

وی ارتقا آگاهی‌های عمومی مردم را از جمله برنامه‌های این مرکز برشمرد و افزود: ۲۳۰ کارگاه برای معتادان، خانواده‌های معتادان، زندانیان و خانواده‌هایی که قصد طلاق دارند در ۶ ماهه نخست سال جاری برگزار شده است.

اسپیدکار بیان داشت: هزار و ۲۶۵ موضوع خانوادگی به مراکز معاونت اجتماعی استان ارجاع داده شده است که ۱۹۱ مورد آن منجر به سازش شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی از ارسال ۱۶۳ گزارش مردمی به سامانه جامع ارتباط مردمی در سال جاری خبر داد و گفت: این گزارش‌ها پیگیری و نتیجه آن در سایت منتشر شده است.

وی از ورود این معاونت به قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ساخت ساختمان تجاری و مسکونی در شهربازی بجنورد خبر داد و افزود: نواقص این قرارداد احصا شده بود اما سرمایه گذار از حضور در استان انصراف داد.

اسپیدکار در انتها بیان داشت: دستگاه قضا به مسئله مسیر تعبیه شده برای دوچرخه سواران در بجنورد ورود داشت زیرا پلیس نواقص فنی در آن دیده بود و خود دادگستری نیز به نداشتن پیوست اجتماعی در این طرح انتقاد داشت لذا اکنون طرح متوقف است.

210354

مطالب مرتبط