معاون آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

درسنامه سی دی آموزش برای کدام دانش آموزان ارسال می شود؟

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: برای دانش آموزانی که دسترسی به شاد و اینترنت ندارند، آموزش ها از طریق درسنامه، سی دی و در مناطق سفید به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می شود.

لرستان_ سایت خبری پرسون؛ نصراله بازگیران معاون آموزش و پرورش لرستان با توجه به وضعیت شیوع کرونا آموزش ها به صورت غیر حضوری ارائه می شود و دانش آموزان آموزش ها را از طریق شبکه شاد دریافت می کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۷۴ درصد دانش آموزان استان به نت و شبکه شاد دسترسی دارند و بیش از ۲۵ درصد دانش آموزان دسترسی به شاد ندارند که این دانش آموزان در روستاها و مناطقی هستند که به دلایلی نت و یا گوشی هوشمند و تبلت ندارند.

معاون آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: برای دانش آموزانی که دسترسی به شاد و اینترنت ندارند، آموزشها از طریق درسنامه، سی دی و در مناطق سفید به صورت حضوی و با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می شود.

بازگیران تصریح کرد: تلاش هایی انجام شده که هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن گوشی هوشمند و یا نت از تحصیل بازنماند و همه مدیران مدارس موظف هستند شرایط را اعلام کنند تا نسبت به ارائه آموزش به دانش آموزان اقدام شود.

وی بیان کرد: سال گذشته ۲۸ درصد دانش آموزان به اینترنت دسترسی نداشتند اما با پیگیری های لازم و هماهنگی های انجام شده است و بیش از هزار مدرسه روستایی به اینترنت وصل شد و تنها ۲۵ درصد دانش آموزان امسال به اینترنت و تبلت دسترسی ندارند.

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش آموزان برخی مناطق محروم و روستایی استان به دلیل نداشتن زیر ساخت لازم نمی توانند آموزشها را از طریق اینترنت دریافت نمایند که تهیه درسنامه و ارسال آنها به این مناطق در دستور کار است تا دانش آموزان بتوانند تحصیل را ادامه دهند.

مهدی بیرانوند_استان لرستان

210274