هالیوود‌ی ها خطاب به ترامپ: تو اخراجی/ خداحافظ ژولیده نفرت‌انگیز

مخالفان سینمایی ترامپ از شکست رئیس جمهوری سابق آمریکا ابراز خوشحالی و او را با الفاظی تمسخرآمیز خطاب کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون، با اعلام پیروزی جو بایدن رئیس جمهور جدید ایالت متحده آمریکا، مخالفان سینمایی و هالیوودی سرسخت ترامپ، رئیس جمهور قبلی این کشور در فضای مجازی واکنش‌ نشان دادند.

در این میان چهره‌هایی ماندن اسپایک لی کارگردان مالکوم ایکس، مایکل مور مستندساز، استیون کینگ نویسنده رمان‌های ترسناک، آدام مک کی کارگدان و... دیده می‌شود.

اسپایک لی کارگردان مطرح سینمای آمریکا با اعلام شکست ترامپ در صفحه اینستاگرامش ترانه‌ «آزادی فیلادلفیا» را منتشر کرد و نوشت: این انتظار طولانی تمام شد.

استیون کینگ نویسنده رمان‌های وحشت که از آثارش فیلم‌های زیادی ساخته شده است در توئیتی منتشر کرد که ترامپ تو اخراجی!

اما مایکل مور مستندساز برجسته و از مخالفان سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا نیز در توئیتی نوشت که به هموطنانم تبریک می‌گویم. ترامپ شکست خورد. حالا باید چیزی را شکت دهیم که ترامپ را بر سر کار آورد.

پاتریشا آرکت بازیگر زن هالیوود به طعنه نوشته است که احساس می‌کنیم که 100 کیلو وزن از روی دوش ما برداشته شده است.

تایکا وایتیتی کارگردان «جوجو خرگوشه» نیز با تمسخر ترامپ نوشت: «خداحافظ احمق ژولیده نفرت‌انگیز.»

سم اسماعیل خالق سریال «آقای ربات» هم در توئیت خود نوشت که خوشحال است که این رئیس جمهور خِرِفت توانست از کویید-19 نجات پیدا کند تا این روز را ببیند. باید کاخ سفید را قبل از ورود بایدن گندزدایی کرد.

«جان فارور» کارگردان «مرد آهنی» می‌نویسد به صورت دیگری ترامپ را مسخره کرده است. او با اشاره به اینکه ترامپ اولین رئیس جمهوری است که در 30 سال گذشته تک دوره‌ای بوده و تنها کسی که دو بار در کسب اکثریت آرا ناکام مانده است، از او بابت این تاریخ‌سازی تشکر کرده است.

«آدام مک‌کی» کارگردان «معاون» نیز نوشته است که‌ « مشکلات بزرگ آمریکا به زودی حل نمی‌شود اما حداقل امروز یک ترول نارنجی رنگ متعفن نداریم که هر روز ما را گاز بگیرد.

جان کیوساک، شارون استون و دیگر بازیگران و سینماگران هالیوودی نیز در تویئت‌های زیادی شکست ترامپ و برکنار این چهره سیاسی را جشن گرفتند و او را مورد مضحکه قرار دادند.

منبع: تسنیم

209946