خبر خوش جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد؛

روند رعایت پروتکل ها در استان  یزد رو به افزایش است

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد گفت: خوشبختانه روند رعایت پروتکل ها در استان  یزد رو به افزایش  بوده و از همراهی  و همکاری اصناف و مردم در رعایت محدودیت های اعمال شده قدردانی می کنم.

یزد_ سایت خبری پرسون؛ احمد ترحمی در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه روند رعایت پروتکل ها در استان یزد رو به افزایش بوده و از همراهی و همکاری اصناف و مردم در رعایت محدودیت های اعمال شده قدردانی می کنم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد ادامه داد: انتظار از یزدی ها که در تمام زمینه ها پیشتازند این است که در رعایت پروتکل های بهداشتی نیز پیش قدم باشند.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات می‌تواند موثر باشد اظهار داشت: اعمال محدودیت ها، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع و تردد غیر ضروری همه با هم می تواند اثربخش باشد

ترحمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی نیز مانند کادر بهداشت و درمان در خط مقدم قرار دارند اظهار داشت: همانطور که کادر درمان را نمی توانیم تعطیل کنیم خط تولید کارخانجات را نیز نمی توان تعطیل کرد

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد با بیان اینکه در برهه ای به علت تحریم های ظالمانه و پاره ای از مشکلات شاهد محدودیت هایی در زمینه دارویی بودیم اذعان داشت: خوشبختانه اکنون محدودیت‌ها در حوزه دارو نسبتاً برطرف شده و به داروخانه ها تزریق می شود.

وی خروج خودروها از استان را بلامانع دانست و گفت: تنها ورود پلاک های غیربومی به استان یزد ممنوع است.

ترحمی اعمال ممنوعیت تردد به صورت خانوادگی را در راستای کاهش برگزاری مجالس خانوادگی بر شمرد و اظهار داشت: ۳۵ درصد از بستری های حاضر در بیمارستان‌ها به صورت خانوادگی مبتلا شده اند که امیدواریم با این اقدامات از این رفت و آمدها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

حیران _ استان یزد

209890