در نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل های انقلابی و ولایی مطرح شد:

تعامل جامعه زینب(س) و جامعه روحانیت در تصمیم گیری ها

اولین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل های انقلابی و ولایی سال جاری در خصوص بررسی مسائل جاری و انتخابات پیش رو، در روز پنجشنبه مورخ ۱۵ آبان ۱۳۹۹، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، در این نشست دبیر کل جامعه زینب(س) نیز حضور داشتند که گزیده ای از سخنان ایشان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و احترام دارم و تشکر میکنم از جامعه روحانیت که میزبان جلسه امروز هستند
ابتدا گرامی میدارم یاد و خاطره بزرگ بانوی دیانت ، سیاست و اخلاق مرحومه خانم بهروزی رحمت الله علیه را و یادآور میشوم که جامعه زینب در انتخابات هایی که با محوریت جامعه روحانیت بوده همواره تعامل و همراهی داشته و خانم بهروزی به جامعه روحانیت اعتماد داشته و متقابلا جامعه روحانیت در تصمیم گیری ها و معرفی زنان لیست های انتخاباتی مجلس ، از جامعه زینب مشورت می گرفته و در ادوار مجلس ، نمایندگان زن عضو جامعه زینب (س) بوده اند و خانم بهروزی معرف شان بوده اند . لذا این تعامل و همدلی متقابل بوده است .
لازم به ذکر است که اولین و تا به امروز طی چهل سال تنها وزیر زن خانم دکتر دستجردی عضو جامعه زینب (س) بوده و توسط خانم بهروزی و با معرفی و حمایت و تاکید و پیگیری های بسیار این بانوی بزرگوار وزارت زنان از جریان اصولگرا محقق شد و برگ زرینی در تاریخ ثبت شد .
لذا با توجه به سابقه درخشان جامعه زینب (س) بعنوان اولین حزب زنان که فراگیر بوده و دارای اعضای فرهیخته ، توانمند ، تلاشگر ، انقلابی و ولایی میباشد ، خواهان آن هستیم که در انتخابات ۱۴۰۰ تعیین کننده و تصمیم گیرنده باشد ، نه صرفا تایید کننده و تعامل دو سویه ای شکل بگیرد که خروجی آن مرضی خداوند و مورد قبول و خواست مردم باشد .
با آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری و اعتلای نظام جمهوری اسلامی و انتخاب رییس جمهور اصلح و مردمی و تشکیل شورای شهر سالم ، شایسته ، مردمی و صالح .
اللهم عجل لولیک الفرج

209819