رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز:

وقوع تصادف زنجیره ای در کرج/10 نفر مصدوم شدند

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز از وقوع تصادف زنجیره ای در کرج خبر داد و گفت: در پی این حادثه 10 نفر دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند، دو نفر از مصدومین قطع عضو می‌شوند.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ مهرداد بابایی، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: بامداد جمعه ۱۶ آبان ماه، یک فقره تصادف بین خودرو پژو ۴۰۵ با نیسان در زیرگذر پل شورا رخ داد.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز افزود: پس از اعلام حادثه به سرعت یک دستگاه آمبولانس اورژانس البرز جهت امدادرسانی به مصدومین حادثه، به محل اعزام شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: در همین حین، ساعت ۰۱:۲۰ در حالی که تکنسین های اورژانس در حال انجام اقدامات اولیه درمانی برای مصدوم حادثه فوق بودند، یک دستگاه خودرو اپتیما با سرعت بالا در حال عبور از مسیر بوده و به شدت با تکنسین‌های اورژانس، یک دستگاه موتورسیکلت و ۲ نفر عابر حاضر در سر صحنه تصادف قبلی، برخورد کرد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام شد، اضافه کرد: حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت. ۷ نفر از مصدومین پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین های اورژانس البرز، به بیمارستان شهید مدنی و ۳ نفر دیگر به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

به گفته بابایی متاسفانه یک نفر از مصدومین (عابر) آقا حدودا ۶۰ ساله که دچار قطع اندام‌های تحتانی شده بود، با وجود انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده جان باخت. یک نفر (عابر) دیگر نیز، دچار آسیب بسیار شدید هر دو عضو تحتانی شد.

منبع: فارس

209786