رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:

برگزاری جشنواره عکس و پوستر؛ کرونا و آسیب های اجتماعی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از انتشار فراخوان جشنواره عکس، پوستر و تصویر سازی کرونا و آسیب های اجتماعی خبرداد.

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس ملازینلی با اشاره به نقش موثر هنر در دوران همه گیری شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تاثیر هنر در مدیریت و کنترل همه گیری کرونا برهیچ فردی پوشیده نیست چراکه این ویروس علاوه بر شکل دادن بیماری در بین افراد، باعث ایجاد تنش های روانی متعددی شده است.

وی با اشاره به اینکه گاهی اثری هنری، بزرگنمایی یک فاجعه است تا افراد پی به عمق فاجعه ببرند؛ افزود: در واقع عمده ترین اثر ملموس هنر، نقش مدیریتی آن در دوران قرنطینه است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این جشنواره در بخش های عکس، پوستر و تصویر سازی و با محوریت کرونا و آسیب های اجتماعی برگزار می شود؛ تاکید کرد: هنرمندان و علاقه مندان به حضور در این جشنواره تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

ملازینلی تصریح کرد: این جشنواره به پیشنهاد و محوریت گروه مارلیک و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

دیگر دستگاه های همکار در برگزاری این جشنواره عبارتند از: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های تهران و یزد، خانه فرهنگ صدوقی، گروه ستاره کویر یزد و دفتر امور اجتماعی ، فرهنگی استانداری

گفتنی است هنرمندان و دیگر علاقه مندان می بایست آثار خود را به نشانی gallery@marlik.info یا شماره واتس آپ ۰۹۱۲۸۹۶۱۷۱۳ ارسال کنند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

209243

مطالب مرتبط