فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

رسالت رسانه بیان حقایق زیبای دین و انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: رسالت رسانه بیان حقایق زیبای دین و انقلاب است و رسانه باید این فضای بصیرت‌افزایی و روشن‌گری را در جامعه ایجاد کند و برای دفاع از حق قلم بزند.

کرمانشاه_ سایت خبری پرسون؛ سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه روز چهارشنبه 7 آبان ماه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره بر اینکه دشمنان فضاسازی‌ زیادی برای کشاندن مردم به خیابان‌ها انجام داده و می‌دهند، گفت: اگر امروز مردم مقاوم هستند به دلیل فضای بصیرت‌افزایی است که رسانه‌ ایجاد کرده است.

ریحانی ضمن محکوم کردن هتک حرمت پیامبر عظیم‌الشان اسلام توسط نشریه غربی و رییس‌جمهوری فرانسه عنوان کرد: در سال‌های گذشته هم این هتک حرمت‌ها انجام شده است اما تاکنون سابقه نداشته که رییس جمهوری کشوری آشکارا دین اسلام را افراطی بخواند و این حرکت مکرون دشمنی آشکار با اسلام ناب محمدی است.

این فرمانده سپاه با اشاره به اینکه امروز باید شاهد موج سنگین اعتراضی از سوی مردم و مسوولان به این اهانت‌ها باشیم، ادامه داد: خیلی‌ها شناخت کافی از دین اسلام ندارند و تشخیص حق از باطل مشکل است و این موج‌هایی که علیه اسلام ایجاد می‌شود منجر به شکل‌گیری نگاه جدیدی در جامعه خواهد شد.

سردار ریحانی اظهارداشت: همه پیامبران و امامان نگران سرنوشت اسلام بعد از خودشان بودند و خود پیامبر هم فرموده بود که امت دچار چنان تفرقه‌ای می‌شود که ۷۰ فرقه و گروه پرچم اسلام را بلند می‌کنند کما اینکه امروز هم گروه‌های مختلفی چون داعش، النصره، عربستان و غیره چنین ادعایی دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: رسالت رسانه بیان حقایق زیبای دین و انقلاب است؛ رسانه باید این فضای بصیرت‌افزایی و روشن‌گری را در جامعه ایجاد کند و برای دفاع از حق قلم بزند به این جهت که ما برای رسیدن به وضعیت کنونی هزینه‌های بسیاری پرداخت کردیم و نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

وی در ادامه گفت: امروز برخی افراد حقایق غیرواقعی و دروغ را زودتر باور می‌کنند و این قلم‌ها رسالت سنگینی را برای ایجاد فضای بصیرت‌افزایی بر دوش اصحاب رسانه قرار داده است

وی افزود: شما نشان دادید تاکنون در این جهاد هم موفق بودید که از نشانه‌های آن می‌تواند به پیشتازی انقلاب اسلامی و به بن‌بست رسیدن دشمنان اسلام و انقلاب اشاره کرد.

«محمدهادی صحرایی» رییس جدید سازمان بسیج رسانه‌ کرمانشاه در این آئین در سخنان کوتاهی سه هدف و برنامه را برای آینده بسیج رسانه برشمرد.

تمرکز بر حل مشکلات مردم، برداشتن بار از دوش نظام و توان‌افزایی اصحاب رسانه در همه صنوف، سه برنامه و هدف کاری صحرایی برای سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه بود.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

209086