فرماندار شهرستان هرسین خبرداد:

آغاز پلمپ واحدهای صنفی متخلف در هرسین

پلمب واحدهای صنفی متخلف در شهرستان هرسین از امروز هفتم آبانماه آغاز و با متخلفین برخورد می شود.

کرمانشاه- سایت خبری پرسون؛ عباد الله کنجوریان فرماندار هرسین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اکیپ های نظارت بر مشاغل و اصناف با هدف برخورد قضایی با واحد های صنفی متخلف از امروز « هفتم آبان ماه» در شهرستان هرسین فعال می شوند.

کنجوریان با اشاره به اینکه عدم همکاری اصناف عبور از وضعیت قرمز است، افزود: با توجه به درخواست های مکرر شهروندان و مصوبات ستاد مقابله با کرونا واحد هایی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نکنند توسط اکیپ نظارت بر مشاغل و اصناف پلمب خواهند شد.

فرماندار هرسین تصریح کرد: عبور از وضعیت قرمز تبعات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت، باید با همکاری همشهریان ایثارگر و اصناف فداکار از اپیدمی هر چه بیشتر کرونا جلوگیری کنیم.

مسدود شدن عبور خودرو

این مسئول از قاریان مجالس ترحیم خواست با عدم حضور در مراسمات فاتحه خوانی به حقوق شهروندی و سلامت سایر شهروندان احترام بگذارند. چنانچه مواردی مشاهده شود، پلمب واحد های صنفی متخلف و توقیف خودروهای قاریان مجالس ترحیم بر اساس حکم قضایی انجام خواهد شد، و به منظور محدود نمودن تردد خودروها در خیابان اصلی شهر هرسین، حد فاصل میدان آزادی تا میدان جمهوری اسلامی این شهر عبور خودرو مسدود شده است.

کنجوریان افزود: با توجه به اوج گیری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان هرسین ناوگان حمل و نقل دورن شهری باید با نظارت واحد تاکسیرانی شهرداری از ارائه خدمات به مسافران بدون ماسک جلوگیری کنند و در حین ارائه خدمات پروتکل های بهداشتی را به شدت رعایت کنند.

فرماندار هرسین از واحدهای تاکسیرانی و شهرداری خواست گشت های روزانه خود را بصورت مستمر فعال تر کند.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

209071