مرسلپور فرماندار اسلام شهر تاکید کرد:

ضرورت پرهیز از موازی کاری در زمینه مقابله با ویروس کرونا

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر ضرورت پرهیز از موازی کاری و سلیقه ای عمل کردن در زمینه مقابله با ویروس کرونا گفت: جهت حفظ انسجام و اثر بخش بودن تصمیمات در زمینه مقابله با این بیماری منحوس، همه دستگاهها باید جهت اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونای شهرستان تلاش کنند.

اسلام شهر _سایت خبری پرسون؛ مسعود مرسلپور که در جلسه ستاد کرونای شهرستان سخن می گفت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص آموزش همگانی درباره‌ی راه‌های شیوع و شیوه‌های پیشگیری، از ظرفیت سپاه و بسیج شهرستان،آموزش و پرورش، اصناف، امور مساجد، ورزش و جوانان و خانه مشارکت در سلامت استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه۱۰۰ نفر توسط سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) و ۶۰ نفر توسط سپاه ناحیه امام‌جعفر صادق(ع) چهاردانگه و ۱۰۰ نفر نیز توسط اتاق اصناف جهت آموزش به شبکه بهداشت و درمان معرفی خواهند شد، افزود: پس از آموزش این ۲۶۰ نفر و صدور کارت همیاران بهداشت، آموزش همگانی مردم با محوریت شبکه بهداشت آغاز می شود.

فرماندار اسلامشهر همچنین اظهار داشت: در این زمینه از ظرفیت مساجد، گروه های جهادی و بسیجیان عزیز که از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در صحنه خدمت به مردم فعالانه حضور داشتند، استفاده خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح مواسات در شهرستان گفت: باید از تمامی ظرفیت های اداری شهرستان و همچنین مشارکت خیرین و اقشار مختلف مردم جهت کمک به خانواده هایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند، استفاده کنیم.

مرسلپور خاطر نشان کرد: با پشتیبانی شهرداری ها، بخشداری ها و اتاق اصناف نقاطی در مناطق پرتردد شهرستان مشخص خواهد شد تا با هماهنگی سپاه شهرستان و استقرار بسیجیان توزیع رایگان ماسک نیز انجام شود.

فرماندار اسلامشهر ضمن انتقاد از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در بانکهای شهرستان افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان از فردا نظارت جدی تری از بانکها خواهد داشت و مدیران بانکها باید در این زمینه پاسخگو باشند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان همچنین بر ضرورت اجرای دقیق حضور ۵۰درصدی کارکنان در ادارات دولتی تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاهها باید برنامه ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشند تا خللی در کار مردم ایجاد نشود.

مهدیزاده_استان تهران

208961

مطالب مرتبط