هشدار فرماندار شهرستان هرسین:

تعطیلی بازار هرسین به خاطر حفظ سلامت مردم/ وضعیت این شهرستان نگران کننده است


 فرماندار هرسین گفت: دعوت کنندگان به تجمع و مدیران کانال های فاتحه خوانی متخلف تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند، همچنین بازار هرسین جهت حفظ سلامت جان مردم تعطیل شد.

کرمانشاه_پرسون؛ عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با اشاره به تعطیلی یک هفته ای بازار هرسین، وضعیت شهرستان هرسین را نگران کننده توصیف کرد و بیان داشت: مصوبات ستاد کرونای استان از روز دوشنبه پنجم آبانماه لازم الاجراست و در این‌ راستا از مردم و اصناف انتظار همکاری بیشتری داریم.

فقط برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج شوید


کنجوریان افزود: مردم باید وضعیت قرمز و پرخطر شهرستان را جدی بگیرند و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از حضور در سطح شهر خودداری، و فقط برای انجام امور ضروری از خانه خارج شوند.

کنجوریان با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت بستری در بیمارستان شهدای هرسین، روند افزایشی بیماران کرونایی را زنگ خطری برای مردم عنوان کرد و افزود: باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در سطح شهر مدافعان سلامت را یاری کنیم، تعطیلی بازار برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره ابتلا به کرونا الزامی است و مردم از حضور در مراسمات ختم و هرگونه تجمع با جدیت خودداری کنند.

این مسؤول تاکید کرد: کانال هایی تحت عنوان مراسم فاتحه خوانی و مراکز چاپ اعلامیه از مقصران حضور مردم در تجمعات هستند، از روز دوشنبه در صورت دعوت از مردم به منظور حضور در مراسمات خاکسپاری، ختم و هر عنوانی تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

کنجوریان از صاحبان عزا خواست به منظور شادی روح اموات خود و احترام به مردم و جلوگیری از ابتلای مردم به کرونا مراسم عزاداری خود را به بصورت محدود و با حداقل اطلاع رسانی و در کمترین زمان ممکن برگزار کنند.

وی از مسدود نمودن مسیر های ورودی آرامستان ها و روستاهای هدف گردشگری شهرستان هرسین خبر داد و بیان داشت: از هموطنان و همچنین هم استانی های عزیز خواهشمندم بخاطر قطع زنجیره کرونا در مراکز تفریحی و روستاهای هدف گردشگری شهرستان هرسین تا قطع زنجیره کرونا حضور پیدا نکنند.

کنجوریان تاکید کرد: پلمب واحد های صنفی که پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند ادامه خواهد داشت و در صورت تکرار فهرست آنان در رسانه ها منتشر خواهد شد.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

208808

مطالب مرتبط