ابوالفتح در گفتگو با پرسون تشریح کرد:

مدیریت ضعیف ترامپ در برابر بحران ها، مسیری برای پیروزی بایدن

کارشناس مسائل امریکا با اشاره بر مدیریت بسیار ضعیف و پر نقد و چالش ترامپ؛ در برابر بحران کرونا، بیکاری و بحران نژاد پرستی گفت: درحال حاضر این 3 بحران دولت متحده امریکا را در بر گرفته است و سبب شده، تا نگرانی ها در داخل حزب جمهوری خواه افزایش پیدا کند.

امیر علی ابوالفتح، کارشناس مسائل امریکا در گفتگو با خبرنگار سیاسی پرسون، در پاسخ به این سوال که موضوع نشانه هایی از حذف ترامپ، و علت آمار بالای بایدن برای پیروزی در انتخابات امریکا وجود دارد، گفت: هر اندازه که به زمان انتخابات نزدیک می شویم خیلی از شواهد و غنایم از جمله نظر سنجی ها و میزان جمع آوری کمک های مالی، توجه به نامزد حزب دموکرات و همین طور حفظ آن بیشتر مشاهده می شود و دونالد ترامپ در انتخابات وضعیت مطلوبی ندارد.

وی با بیان اینکه فشار زیادی بر حزب جمهوری خواه وارد شده است، عنوان کرد: مجموعه ای از عوامل هستند که سبب شده تا تعدادی از چهره های سرشناس حزب جمهوری خواه از ترامپ روی بگردانند و رئیس جمهور منتخب خود را مورد حمله لفظی قرار دهند. حتی بعضی گفته ها حاکی از این است که ممکن است به به نامزد حزب دموکرات رأی دهند.

کارشناس مسائل امریکا با اشاره به مدیریت بسیار ضعیف و پر نقد و چالش ترامپ در برابر بحران کرونا، بیکاری و بحران نژاد پرستی بیان کرد: درحال حاضر این 3 بحران دولت متحده امریکا را در بر گرفته و سبب شده تا نگرانی ها در داخل حزب جمهوری خواه افزایش پیدا کند.

ابوالفتح، با توجه به اینکه دونالد ترامپ به سیاست حملات لفظی خود از طریق توییتر یا سخنرانی ها علیه جمهوری خواهان ادامه می دهد. افزود: این سیاست خارجی که ترامپ در پیش گرفته است، موجب اعتراض برخی از نزدیکترین متحدان آمریکا قرار گرفته و از این مشکلات ایجاد شده نگران هستند که ایالات متحده جایگاه خود را از دست بدهد.

کارشناس مسائل امریکا گفت: ایجاد شکاف، چند دستگی، تفرقه افکنی و لذت پراکنی در داخل امریکا که ترامپ مصوب آن بوده. موجب شده تا دو گروه جمهوری خواهان از یکدیگر فاصله بگیرند.

کارشناس مسائل امریکا افزود: تعدادی نگران فرو رفتن آمریکا به درگیری های جنگ داخلی و تنش های نژادی هستند. و گروهی دیگر نگران تضعیف موقعیت بین المللی امریکا که توسط سیاست جهان گرایی یا بین الملل گرایی ترامپ و متحدانش مورد خدشه واقع شود.

ابوالفتح ادامه داد: تعدادی از جمهوری خواهان نگران شکست ترامپ در انتخابات هستند بنابراین پیش از آن که اتفاقی صورت گیرد در حال فاصله گرفتن از ترامپ هستند تا در آینده حزب جمهوری خواه بتواند خودش را احیاء کند.

208666