مدیر عمران شهرداری کرمانشاه:

معبر کیهانشهر کرمانشاه تا سال 1400 بازگشایی می شود

مدیر عمران شهرداری کرمانشاه گفت: اگر شرایط جوی خوب باشد، پروژه تا سال 1400 تکمیل شده و  این معبر جهت تردد بازگشایی می شود.

کرمانشاه- پرسون؛ مجید امیری مدیر عمران شهرداری کرمانشاه پنج شنبه(اول آبان) در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه معبر کیهانشهر گفت: این پروژه با هدف دسترسی مردم این منطقه به بزرگراه امام(ره) صورت گرفته که در تسهیل رفت و آمد مردم این منطقه نقش خواهد داشت.

امیری با بیان اینکه این پروژه به طول سه کیلومتر است افزود: عملیات بازگشایی آن در یک مسیر خاکی تا ۹۷ درصد انجام شده و عرض پروژه نیز ۷۰ متر است که دو باند رفت و برگشت و دو پیاده رو، هر کدام هفت متر عرض خواهد داشت.

مدیر عمران شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر امکان تردد در این مسیر تا برقرار شدن زیر ساخت و اساس پروژه و جدول گذاری آن در فاز بعدی، میسر نیست.

مدیر عمران شهرداری کرمانشاه برآورد صورت گرفته برای تکمیل پروژه را تا مرحله آسفالت، اعتباری در حدود هشت میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اگر شرایط جوی خوب باشد، پروژه تا سال 1400 تکمیل شده و این معبر جهت تردد بازگشایی می شود.

پروژه معبر کیهانشهر موجب دسترسی بهتر و بیشتر ساکنان این منطقه خواهد بود و با ایجاد دسترسی موجب رونق اقتصادی منطقه و افزایش ارزش افزوده برای مردم خواهد شد‌.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

208661