لحظات شاد با «جمعه بازار» در کانال کردی شبکه سحر

برنامه مفرح و شاد «جمعه بازار» از این جمعه میهمان خانه های مخاطبان کرد زبان شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش پرسون؛ «جمعه بازار» عنوان برنامه ای ترکیبی با ساختار اجتماعی و مفرح می باشد که از با آیتم های مختلف و متنوع لحظات شاد و نشاط آوری را در روزهای جمعه برای هموطنان کرد به ارمغان خواهد آورد.

تهیه کننده این برنامه، اصلی ترین بخش را معرفی آثارهنرمندان کرد عراقی و ایرانی عنوان کرد و گفت علاوه بر تشریح آثار و فعالیت هنرمندان از گذشته تا به امروز از طریق اسکایپ نیز با آنان ارتباط برقرار خواهد شد و ضمن ارائه اطلاعات در خصوص آخرین فعالیت های هنری اشان در خصوص چگونگی گذراندن اوقات فراغت اشان در روز جمعه گفت و گوی صمیمانه ای انجام خواهد شد.

اسعد خوشگوار ادامه داد: معرفی جاذبه های گردشگری درتهران و نیز معرفی سایت ها و اپلیکیشن هایی برای توریست هایی که می خواهند اطلاعاتی در خصوص مناطق گردشگری و یا فرهنگ لغات بدست بیاورند توسط کارشناس مجری؛ رامین نوری اجرا خواهد شد و اطلاعات بسیار مفیدی را به علاقمندان سفر به ایران ارائه خواهد کرد.

اسعد خوشگوار همچنین اخبارجدید ترین رویدادهای فرهنگی و هنری مربوط به بازیگران ایرانی، پلی بگ موسیقی های شاد و مفرح را از دیگر بخش های متنوع این برنامه اعلام کرد.

«جمعه بازار» به تهیه کنندگی، کارگردانی، اجرا و تدوین و گرافیک؛ اسعد خوشگوار، تصویر برداران؛ علی رضا بابایی، حسین فدائی، دستیار فنی و صدابردار؛ شاهین فروزی، دستیار تهیه؛ سارا اسدی و اجرای گلاله رحمتی جمعه ها ساعت ۹:۴۵ صبح به مدت ۴۵ دقیقه پخش و تکرار آن ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب از کانال کردی شبکه سحر خواهد بود.

208553