استاندار گیلان مطرح کرد:

پرهیز از مسافرت به گیلان، مطالبه عمومی مردم است

نماینده عالی دولت در گیلان، پرهیز از سفر به استان را مطالبه عمومی مردم دانست و گفت: لازم است آحاد شهروندان با تقویت حس مسئولیت شناسی، گامی اصولی در قطع چرخه انتقال ویروس کرونا بردارند.

به گزارش پرسون؛ ارسلان زارع ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلات پیش‌رو، گیلانی ها را مردمانی مهمان نواز و مشهور به این خصیصه معرفی و اظهار کرد: در شرایط حاضر، حضور نیافتن مسافران و گردشگران در مناطق مختلف گیلان، از مطالبه‌های عمومی مردم است.

وی با اشاره به اینکه براساس پژوهش‌های انجام شده، سفر از مهمترین عوامل انتقال کرونا است، افزود: از هم‌وطنان عزیز می‌خواهم از سفرهای غیرضرور به استان خودداری کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به محدودیت‌های ایجاد شده در خصوص ورود شهروندان و گردشگران به بوستان‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری در نقاط مختلف استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: نظارت‌های لازم بر این محدودیت‌ها با جدیت انجام می‌گیرد.

زارع با توجه به شرایط دشوار کنونی، خواستار تقویت همکاری مردم با مسئولان به لحاظ مدیریت ویروس شد و گفت: لازم است آحاد شهروندان با تقویت حس مسئولیت شناسی، گامی اصولی در قطع چرخه انتقال ویروس کرونا بردارند.

منبع: ایسنا

208539