تودیع و معارفه؛

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش پرسون؛ سید محمد هاشمی مقدم، معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم گفت: با توجه به موانع پیش روی طرح کاداستر(سند تک برگی الکترونیکی)، تاکنون ۲۰ درصد آن در کل ایران محقق شده و باید امسال تحولی در این حوزه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون چند محور مهم در برنامه اجرایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار گرفته که یکی از آن ها اجرای کامل طرح کاداستر است، افزود: حدود پنج سال از اجرای این طرح در کشور می گذرد و در این رابطه تمامی مجموعه های متولی باید پای کار بیایند و دیگر هیچ توجیهی برای انجام نشدن این طرح وجود ندارد.

هاشمی مقدم اظهارکرد: با استفاده از توان نیروهای متخصص، امید است طرح کاداستر بطور کامل اجرایی شود تا به زودی شاهد جشن پایان این طرح در سراسر کشور باشیم.

هاشمی مقدم تصریح کرد: کارکرد سنتی سازمان ثبت اسناد به روش های مدرن ارتقا یافته و در حال حاضر تحولی قابل توجه در ارائه خدمات الکترونیکی به مردم در این سازمان داشته ایم؛ بسیاری از پست های تخصصی این سازمان در استان ها خالی است و به جد کمبود نیرو وجود دارد.

عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۸۷ درصد از سطح این استان، مراتع و عرصه های جنگلی است و نیاز جدی در زمینه ثبت اسناد در استان وجود دارد.

منبع: ایسنا

208537