فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:

دستگیری کلاه‌بردار ۵۰ میلیاردی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کلاه‌بردار ۵۰ میلیارد ریالی از شهروندان ابهری به دام قانون افتاد.

به گزارش پرسون؛ سردار رحیم جهانبخش در رابطه با ماجرای دستگیری کلاه‌بردار ۵۰ میلیاردی از شهروندان ابهری، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با دریافت شکایت ۴ نفر از شهروندان ابهری مبنی بر کلاه‌برداری، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی در رابطه با نحوه کلاه‌برداری از شهروندان ابهری، افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد در سال گذشته فردی با وعده سرمایه‌گذاری در بازار مسکن و پیش‌فروش واحدهای مسکونی ۵۰ میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاه‌برداری کرده و متواری شده است.

این مسئول تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با پیگیری‌های گسترده، تلاش ویژه و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرنخ‌هایی از حضور و اختفای متهم در تهران به دست آوردند و با اخذ نیابت قضایی برای دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای عملیات ضربتی و منسجم و دستگیری این کلاه‌بردار حین فرار از کشور خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌ها و پس از مشاهده ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس، به کلاه‌برداری ۵۰ میلیارد ریالی اعتراف کرد.

جهانبخش با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی پس از تکمیل پرونده، خاطرنشان کرد: از زنجانی‌ها درخواست می‌کنم برای هرگونه سرمایه‌گذاری از مبادی قانونی اقدام کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

208383