فرمانده انتظامی خلخال:

کشف مواد مخدر در خلخال افزایش یافت

فرمانده انتظامی خلخال از افزایش ۹۷ درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طول سال جاری نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پرسون؛ سرهنگ سیدهادی موسوی روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: در این مدت آمار دستگیرشدگان فعال در عرضه و توزیع مواد مخدر ۲۷ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل کاهش یافته و علت این امر افزایش کشفیات محموله‌های بزرگ موادمخدر در منطقه و دستگیری عوامل تهیه و توزیع عمده مواد افیونی است.

وی تعدد راه‌های ارتباطی منطقه بویژه راه‌های فرعی و روستایی، همسایگی با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و گیلان و رغبت قاچاقچیان به استفاده از این راه‌ها برای ترانزیت و قاچاق مواد مخدر را از جمله عوامل افزایش میزان کشفیات موادمخدر در این شهرستان ذکر کرد.

فرمانده انتظامی خلخال همچنین گفت: میزان کشفایات جرایم سرقت در طول نزدیک به هفت ماه این شهرستان ۱۳ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت میزان کشف سلاح شکاری غیرمجاز در خلخال ۶۹ درصد افزایش نشان می‌دهد، اظهارداشت: در حالی که در هفت ماه سال قبل تعداد سلاح غیرمجاز کشف شده توسط ماموران فرماندهی انتظامی خلخال ۱۶ قبضه بوده، امسال این تعداد به ۲۷ قبضه افزایش یافته است.

سرهنگ موسوی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از برنامه‌ریزی برای اجرای ده‌ها برنامه در خلخال خبر داد و افزود: برنامه‌های امسال هفته ناجا در این شهرستان متناسب با وضعیت کرونایی جامعه و امتناع از هرگونه برنامه تجمعی برگزار می‌شود.

وی همچنین با تقدیر از همکاری خبرنگاران در پوشش و انعکاس مطلوب اخبار گفت: ادامه همکاری و تعامل اصحاب رسانه با ناجا موجب پیشرفت کارها و دستیابی به اهداف فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

منبع: ایرنا

208279