پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش

افشین مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ در پیام افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش آمده است:
هفته تربیت بدنی امسال را در شرایطی گرامی می داریم که کشورمان در حزن و اندوه شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد و در چنین روزی دلهای همه دوستداران حق وفضیلت را غم و اندوه فرا گرفته است.
با حرمت گذاشتن به سالروز شهادت آن امام بزرگوار و با تأسی از شعار هفته تربیت بدنی و ورزش امسال، با تمام توان به سوی تحقق ایرانی همدل و فعال پیش می‌رویم، تا ورزش را به عاملی برای همدلی و مشارکت ملی تبدیل کنیم.
اعتقادمان بر این است که ورزش می تواند پیوند دهنده نسل هایی باشد که در صفحات تاریخ و در عرصه‌های مختلف، نام پرآوازه ایران زمین را جاودانه کرده‌اند و معنویت و اخلاق را در عرصه‌های مختلف ورزشی به نمایش گذاشته اند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: با تقدیر و تشکر از باشگاه‌داران استان خوزستان که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان اقدام به تعطیلی باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی خودکرده‌اند ارزومندیم هرچه سریعتر این ویروس کنترل و مدیریت شود تا ورزشکاران و باشگاه داران نیز بتوانند بدون دغدغه به فعالیت‌های خود بپردازند.
در پایان اینجانب به عنوان خدمتگزار ورزش استان، هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه بزرگ ورزش خوزستان خصوصاً مربیان ،داوران، ورزشکاران، پیشکسوتان، روسای هیئت های ورزشی ، همکاران خدوم اداره کل و تمامی کسانی که دل در گرو سربلندی جوانان و ورزش این مرز و بوم دارند تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی جامعه ورزش خوزستان را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

208210

مطالب مرتبط