نماینده نور و محمود آباد مطرح کرد:

اقرار کارشناسان به شکست اقتدار سیاسی آمریکا در جهان

نماینده مردم نور و محمود آباد گفت: همه کارشناسان به این اعتراف دارند که اقتدار سیاسی آمریکا درجهان شکسته شده است.

به گزارش پرسون؛ ولی الله فرزانه در جلسه امروز- یکشنبه- مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: در این مقطع از انقلاب با هدایت الهی جبهه مقاومت با رهبری ایران، آمریکا را وادار کرده است تا چهره کریه خود را بیشتر نشان دهد و امروز همه کارشناسان اعتراف می‌کنند که اقتدار سیاسی آمریکا در جهان شکسته شده است.

نماینده مردم نور و محمود آباد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان داشت: ساختار اداری کشور قدیمی و مربوط به قبل از انقلاب است و باید هر چه زودتر ساختار این نظام اداری به نفع مردم و انقلاب تغییر کند.

فرزانه بخشی دیگری از مشکلات اقتصادی کشور را وابستگی آن به نفت عنوان کرد و گفت: طراحی ساختار اقتصادی بدون نفت بارها از سوی رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است و از بندهای قوانین ۵ساله بوده، اما متاسفانه مورد بی توجهی دولت‌ها قرار گرفته است. امروز یکی از دلایل گرانی‌ها و کاهش اعتماد عمومی همین شوک‌های حاصل از اقتصاد نفتی است.

وی افزود: از مسوولین شورای امنیت کشور می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهند که این شوک ارزی ناشی از تحریک تقاضای ارزی، توسط اخلال گران اقتصادی حاصل چه متغیری است.

نماینده مردم نور و محمود آباد گفت: باید به این واقعیت اذعان داشته باشیم که نتوانستیم در این جنگ اقتصادی مردم را با خود همراه کنیم.

208188

مطالب مرتبط