اعطای ٤٠٠ بسته آموزشی به دانش‌آموزان مناطق محروم شرق گلستان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح «جامعه یاوری فرهنگی» در این شهرستان، گفت: در این راستا تعداد 400 بسته نوشت‌افزار به دانش آموزان مناطق محروم گنبدکاووس اعطا شده است.

به گزارش پرسون؛ کمال‌الدین نظرنژاد با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا همه اقشار جامعه و گروه‌های مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است، اظهار کرد: عمدتا این تاثیرات مخرب در فضای اقتصادی با نمود بیشتری مواجه شده است که جامعه دانش‌آموزی ما نیز به ویژه در مناطق محروم از این اثرات مخرب مستثنی نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه به همت خیرین و فرهنگیان نیک‌اندیش شهرستان گنبدکاووس موفق به تهیه ۴۰۰ بسته آموزشی اعم از کیف و نوشت‌افزار شدیم، افزود: ارزش ریالی این بسته‌های آموزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بود که در میان دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم شهرستان گنبدکاووس توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه کمک‌های خیرین و فرهنگیان گنبدی همواره شامل حال دانش‌آموزان نیازمند در طول سال تحصیلی می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از گروه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز در قالب اقدامات جهادی و خیریه کمک‌های بسیاری را به این عزیزان داشته‌اند.

نظرنژاد با اشاره به اینکه از نخستین روز شروع بیماری کرونا نیز شاهد کمک‌های پرحجم خیرین و فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس به دانش‌آموزان نیازمند بوده‌ایم، ادامه داد: در طی این چند ماه شیوع بیماری کرونا، همواره شاهد جلوه‌های بی‌نظیر عشق، محبت، همدلی و مهربانی میان جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزی شهرستان بوده‌ایم.

208172