امام جمعه یاسوج:

برای جلوگیری از افزایش قیمت ها در کهگیلویه و بویر احمد نظارت بیشتری لازم است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج با تسلیت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، گفت: گسترش نظارت ها و کنترل ها برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت انواع کالاها در این استان ضروری است.

به گزارش پرسون؛ حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: بالا رفتن افسار گسیخته قیمت ها در کهگیلویه و بویر احمد نگرانی هایی را بین مردم این استان ایجاد کرده است.

وی افزود: عده ای افراد سودجو در این شرایط دشوار اقتصادی، اقدام به سوء استفاده و مضاعف کردن فشار بر مردم می کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: باید برخورد قاطع و جدی از سوی متولیان امر و دستگاه های اجرایی استان با چنین افرادی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: تحریم های اقتصادی دشمنان یکی از دلایل مهم افزایش بی رویه قیمت ها در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است و بخش دیگر نیز به مدیریت نامطلوب بر بازار برمی گردد.

وی ابراز داشت: علاوه بر افزایش بی رویه قیمت ها در کشور و کهگیلویه و بویر احمد، موضوع احتکار برخی اجناس نیز از سوی افراد فرصت طلب مشاهده می شود که نوعی خیانت است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ۲۳ مهرماه روز جهانی استاندارد را یادآور شد و گفت: سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی، متولی افزایش کیفیت و ایمنی کالاهای تولید داخل است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: تحقق هر چه مطلوب تر شعار "جهش تولید" در کشور و کهگیلویه و بویراحمد منوط به تولید اجناس باکیفیت تر است.

وی افزود: مردم در این صورت تمایل بیشتری به خرید و مصرف کالاهای تولید داخل پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: برخی اصناف و بازاریان کالاهای تقلبی و بی کیفیت را به جای کالاهای اصل و مرغوب به مردم عرضه می کنند که لازم است برخورد اساسی با آنان کرد.

منبع: ایرنا

208140