کمانداران خراسان شمالی از حضور در لیگ برتر بازماندند

رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان شمالی با اشاره به عدم حمایت مالی از این رشته ورزشی گفت: فرصت مغتنم حضور در لیگ برتر را از دست دادیم.

به گزارش پرسون؛ رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان شمالی با اشاره به وضعیت تیراندازی باکمان در استان گفت: در کمال تأسف و ناباوری فرصت مغتنم حضور در مسابقات لیگ برتر را از دست دادیم.

حکمت شیردل عنوان کرد: به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه مسابقات این شانس از تیراندازان بااستعداد استان گرفته شد.

وی در ادامه با اشاره به پخش این مسابقات از شبکه‌های سراسری افزود: این یک فرصت مناسب جهت معرفی صنایع خراسان شمالی بود که متأسفانه هیچیک از آن‌ها در این مسیر که علاوه بر حمایت از ورزش تیراندازی، منافع اقتصادی مناسبی هم برای آن‌ها داشت، پیش قدم نشدند.

وی مبلغ مورد نیاز جهت حضور در مسابقات لیگ برتر تیراندازی را حدود ۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: با یک سرمایه‌گذاری حداقلی شاهد شکوفایی استعدادهای ناب خراسان شمالی بودیم.

رئیس هیأت هیأت تیراندازی با کمان خراسان شمالی با ابراز ناراحتی از بازماندن دو تیرانداز استان از حضور در مسابقات لیگ برتر به دلیل تعهد اخلاقی به استان گفت: «محمد ربانی» و «دانیال طالب‌زاده» که سال گذشته در تیم‌های «ناجای تهران» و «آذربایجان غربی» در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کرده بودند امسال با توجه به احتمال حضور استان در لیگ برتر از امضای قرارداد با تیم‌های دیگر امتناع کردند که متأسفانه عدم تیم‌داری ما باعث بازماندن این عزیزان از حضور در مسابقات لیگ برتر نیز شد.

وی در انتها تاکید کرد: رشته تیراندازی با کمان در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و اگر صنایع خراسان شمالی از ورزش استان حمایت کنند شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

منبع: مهر

208096

مطالب مرتبط