سرپرست انجمن ورزش در طبیعت اعلام کرد:

پاک ورزی بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مراتع طبیعی کشور در ۴۰ روز پویش نذر ورزشی

سرپرست انجمن ورزش در طبیعت اعلام کرد: طبق گزارشات واصله در پایان پویش ۴۰ روزه نذر ورزشی بیش از ۶۰۰ کیلومتر توسط ورزشکاران و طبیعت دوستان از ماسکهای پزشکی و زبالهای پلاستیکی  پاک ورزی گردید.

به گزارش پرسون از روابط عمومی انجمن ورزش در طبیعت، این انجمن طی طرحی ابتکاری به منظور پاک ورزی بافت طبیعی از زباله های پلاستیکی و ماسک پزشکی در مدت 40 روز، موفق به پاک ورزی ۶۲۲ کیلومتر مربع از اراضی و جاذبه های طبیعی سراسر کشور شد.


حمید نعمتیان سرپرست انجمن ورزش در طبیعت اعلام کرد: طبق گزارشات واصله در پایان پویش ۴۰ روزه نذر ورزشی بیش از ۶۰۰ کیلومتر توسط ورزشکاران و طبیعت دوستان از ماسکهای پزشکی و زبالهای پلاستیکی پاک ورزی گردید.


وی در ادامه گفت: انجمن ورزش در طبیعت با همکاری سازمان تفریحات و ورزشهای رقابتی و حمایت فدراسیون ورزشهای همگانی با مشارکت درخشان کمیته های متناظر استانی و سایر انجمنها و کمیته ها و همچنین مشارکت مردمی موفق به انجام این مهم گردیده است که جا دارد تشکر ویژه از همه این عزیزان داشته باشم.


حمید نعمتیان اظهار داشت: مراسم اختتامیه این پویش طی مذاکرات بعمل آمده با مصطفی حاج آقامیر شهردار کوهستان، کاظم دستگردی مدیر تربیت بدنی و پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران پس از اخذ مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا بصورت مشارکتی با فدراسیون ورزشهای همگانی با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد.


سرپرست انجمن ورزش در طبیعت تاکید کرد: نذر ورزشی معنی کلی تری را در بر می گیرد و این انجمن با رویکردهای دیگه هم نظیر کمک و جمع آوری تجهیزات ورزشی و ارسال آن به مناطق محروم و آموزش ورزش در طبیعت به افراد بی بضاعت توسط مربیان مشتاق در سراسر کشور هم اقدام خواهد نمود.

207978

مطالب مرتبط