رهبر معظم انقلاب:

بدون امنیت همه‌ی ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد

فرمانده کل قوا در ارتباط تصویری با مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری گفتند: بدون امنیت همه‌ی ارزشهای مهم کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگر ارزشهای مهم.

به گزارش پرسون؛ مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز (دوشنبه) از طریق ارتباط تصویری فرمانده‌کل قوا با فرماندهان و یگان‌های حاضر در مراسم در حال برگزاری است.

این مراسم به‌میزبانی دانشگاه افسری امام علی علیه السلام و به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با حضور تعدادی از یگان‌های نمونه از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برپا شده است.

فرمانده کل قوا در ارتباط تصویری با مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح اظهار داشتند: تحصیل در دانشگاه‌های نظامی و دانشگاه‌های سازمانهای نیروهای مسلح ما یکی از باشرف‌ترین و باارزش‌ترین کارها است، چرا؟ چون با تحصیل در این دانشگاه‌ها، جوانان ما وارد نیروهای مسلحی میشوند که امنیت کشور را تأمین میکند و امنیت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است؛ چون بدون امنیت همه‌ی ارزشهای مهم کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگر ارزشهای مهم.

رهبر معظم انقلاب، ارائه خدمت به ملت را از بزرگترین کار‌های نیرو‌های مسلح دانستند و خاطرنشان کردند: در ماجرای کرونا و کمک‌های معیشتی به مردم، نیرو‌های مسلح حقیقتا در میدان هستند.

ایشان افزودند: نیرو‌های مسلح ما به‌جز تأمین امنیت کار‌های مهم دیگری هم دارند که یکی از بزرگ‌ترین کار‌ها ارائه‌ی خدمات به ملت است؛ هم خدمات زیربنایی مثل سد و راه و پالایشگاه و... هم در عرصه‌ی بهداشت و درمان. امروز هم در زمینه‌ی مسائل کرونا حقیقتاً نیرو‌های مسلح در میدان‌اند و در حوزه‌ی کمک‌های معیشتی و عرصه رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه کار‌های بسیار خوبی به‌وسیله‌ی نیرو‌های مسلح انجام می‌گیرد.

این خبر در حال تکمیل است ...

207753