به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی؛

دیدار سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با فرماندهی نیروی انتظامی

سرپرست اداره ورزش و جوانان به اتفاق هیئت همراه با سرهنگ سلگی فرماندهی محترم نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ در این دیدار سپهری نیا سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از حافظان امنیت شهرستان و پرسنل زحمتکش این نیرو تشکر و قدردانی کرد واظهار داشت: اماکن و امکانات اداره ورزش و جوانان در راستای ترویج و توسعه ورزش همگانی، حفظ آمادگی جسمانی و اقتدار پلیس نهایت همکاری را خواهند داشت.

سرهنگ سلگی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملایر نیز ضمن خیر مقدم، از زحمات و تلاشهای مجموعه اداره ورزش و جوانان و هیئتهای ورزشی شهرستان تقدیر و تشکرکردند.

وی با اشاره به رسالت اداره ورزش و جوانان گفت: زحمات اداره ورزش و جوانان در بالندگی و پرورش جوانان برومند و قهرمانان و پهلوانان قابل تحسین است .

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری بین اداره ورزش و جوانان و نیروی انتظامی در زمینه های مختلف از جمله آموزش مربیگری پرسنل وظیفه، همکاری پلیس با اداره ورزش و جوانان در خصوص حفظ امنیت مسابقات و همایش ها، برخورد جدی با متخلفان در اماکن و باشگاههای ورزشی و پیشگیری و مبارزه با مواد مخدرو بزهکاری به امضاء طرفین رسید.

207704