ماجرای طلاق آناشید حسینی از پسر سفیر ایران/ آیا صدرالساداتی مقصر است؟

امیرحسین مرادیان (فرزند سفیر ایران در دانمارک) همسر آناشید حسینی با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر طلاق از همسرش را اعلام کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرحسین مرادیان (فرزند سفیر ایران در دانمارک) همسر آناشید حسینی در اینستاگرام خود خبر طلاق از همسرش را اعلام کرد. آن هم به دلیل حواشی ایجاد شده برای زندگی شان!

سیده آناشید حسینی مدل ایرانی ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است. آناشید حسینی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می‌کند و به عنوان مدلینگ ایرانی و محجبه در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می‌شود. آناشید به دلیل طراحی‌های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

اخیرا خبر‌هایی درباره‌ی ازدواج این زوج در فضای مجازی و وب‌سایت‌ها منتشر شد که همگی از لوکس بودن و هزینه‌ی بالای این مراسم نوشته و به نوعی معترض بودند و عنوان‌هایی همچون "عروسی لاکچری پسر سفیر ایران" و یا "عروسی میلیاردی پسر سفیر ایران در دانمارک" به کار بردند.

آناشید حسینی درباره‌ی حواشی ازدواجش گفت: پدر من یک فعال اقتصادی هستند و هیچگاه شغل دولتی نداشته اند و من با امیرحسین مرادیان یک سال است که ازدواج کرده ام. شایعاتی که درباره‌ی ازدواج و مراسم عروسی ما نوشته شد و در فضای مجازی پخش شد ما را بسیار آزرده خاطر کرد چراکه همش صحبت از عروسی لاکچری و هزینه‌های میلیاردی شده بود و به همسر من عنوان آقازاده داده بودند و این نهایت بی انصافی است.

207681