مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس، خبر داد:

شیراز میزبان اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس "فانوس" می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، گفت: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس «تولیدات هنری فانوس» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

فارس - سایت خبری پرسون؛ سعید کوشکی جهرمی، با بیان اینکه باید با زبان هنر دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده و نسل جوان منتقل کنیم اظهار کرد: به همین منظور اختتامیه جشنواره ملی دفاع مقدس تولیدات هنری فانوس، به میزبانی شهر شیراز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدود مدعوین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سومین جشنواره ملی دفاع مقدس تولیدات هنری فانوس، هنرمندان فارس خوش درخشیدند و به مقام دومی این جشنواره دست یافتند، افزود: با کسب این رتبه، فارس به عنوان میزبان مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فانوس انتخاب شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: این جشنواره موضوعاتی از قبیل رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معرفی الگوها و اسوه‌های علمی و نمادهای ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان، جوانان و پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس، استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، مخاطب شناسی و آگاه سازی در حوزه آثار دفاع مقدس، ارزش هنر معنوی و دینی از منظر فیلم و تئاتر، ایستادگی و پیروزی جبهه مقاومت را شامل می‌شد.

کوشکی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی نیز در حوزه‌ هنرهای نمایشی، تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، نمایش نامه، موسیقی وسرود، تحقیق و پژوهش، هنرهای تجسمی و سنتی، آثار رادیویی، فیلم و بخش آزاد را شامل می‌شد که علاقه مندان آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

وی بیان کرد: در اختتامیه این جشنواره، مسئولان ارشد استانی و همچنین تعدادی از مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حضور خواهند داشت و تمام استان‌های کشور نیز این جشنواره را به صورت ارتباط تصویری دنبال خواهند کرد و در این جشنواره شرکت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، بیان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره در روز یکشنبه ۱۱آبان ماه از ساعت ۱۵ در سالن شهید رکنی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار می‌شود.

نوا نیکو_استان فارس

انتهای پیام

207673