رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو در حاشیه سفر به خراسان شمالی؛

مربیان مطرح ملی تکواندو به استان‌های مختلف اعزام می‌شوند

رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو گفت: این فدراسیون برای ارتقا سطح تکواندو در استان های مختلف آمادگی اعزام مربیان مطرح به اقصی نقاط کشور را دارد.

به گزارش پرسون؛ رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو در حاشیه سفر به خراسان شمالی اظهار کرد: فدراسیون تکواندو با شیوع کرونا فعالیت‌های خود را تعطیل نکرده و از این موقعیت فرصتی ایجاد کرد تا همچنان فعالیت‌های آموزشی و آزمونی فعال باشد.

ابراهیم فرهادیان با اشاره به تلاش برای کسب مجوزهای آغاز لیگ تصریح کرد: لیگ تکواندو با دارای سابقه چندین ساله ازجمله لیگ‌های قوی محسوب می‌شود که با تعویق آن به علت شیوع کرونا، در تلاش هستیم تا مجوز آغاز رقابت‌ها را دریافت کنیم.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو کشور همچنین با اشاره به فعالیت بخش پومسه افزود: در بخش مبارزه نیز مجوز لازم طی هفته‌های آینده اعلام می‌شود و رقابت‌های تکواندو مجدداً در کشور از سر گرفته می‌شود.

وی به ارتباط با بازیکنان رده‌های سنی مختلف نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های رده‌های پایه تاکنون تعطیل نشده و تکواندوکاران رده‌های سنی براساس هماهنگی‌ها و مشورت‌ها، با شور و هیجان و وضعیت منطبق با شرایط فعلی در حال تمرینات و آمادگی خود هستند تا بتوانند با اعلام آغاز رقابت‌ها، در مسابقات حضور پیدا کنند.

فرهادیان با تأکید بر اینکه ایران در رده‌های نونهالان و نوجوانان تکواندو به‌عنوان قهرمان جهان محسوب می‌شود، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پس از شیوع کرونا تلاش می‌کنیم تا این موفقیت‌ها را مجدداً کسب کنیم.

وی بر لغو تمامی رقابت‌های جهانی در سال ۲۰۲۰ تأکید کرد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده، مسابقات انتخاباتی المپیک در رده بانوان نخستین رقابت‌های اعزامی ملی پوشان کشور باشد که برای کسب ۲ سهمیه برنامه‌ریزی‌شده تا با تمام ظرفیت در المپیک ۲۰۲۱ حضورداشته باشیم.

مسئول کمیته استان‌های فدراسیون تکواندو همچنین درباره حمایت از استان‌ها برای رشد و ارتقا سطح تکواندو خاطرنشان کرد: تمامی استان‌ها می‌توانند با آماده‌سازی شرایط، درخواست اعزام مربیان مطرح ملی کشور را از فدراسیون داشته باشند تا کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای ارتقا سطح تکواندو در هر استانی برگزار شود.

206914